Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 er det flere som har vondt i underlivet? jeg er 17 uker og har ofte så vondt i underlivet. Er akkurat som det står kniver opp i skrittet så brer det seg utover i eggstokkene. det gjør av og til så vondt at jeg klarer nesten ikke å gå. Kommer og går på jobb og spesielt på ettermiddag/kveld. Hadde det litt sånn i det første svangerskapet også men det var ikke så ille og ikke så ofte også. Jobber i barnehage 100 prosent. er en del løft og sånn men vet ikke om dette har noe med det.... takker for svar.
VinterSol+2 Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 er ikke urinveisinfeksjon da? sjekket det?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 hei! det er ikke urinveis infeksjon. Har sjekka det. Virker ikke som noen slags infeksjon: har ikke noe utflod som lukter eller som det er blitt mer av eller noe sånt... er så vondt, begynner nesten å bli litt nervøs....
Minnimor ü Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Bekkenløsning? Mener det kan merkes mellom beina slik du beskriver.. Hør med lege eller jordmor!
Ålesund78 Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 har en del vondtb i korsryggen også. tror du det kan være bekkenløsning altså? men er ikke det mer i bekkenet bake på en måte da? jeg har aldri vært borti det før så jeg er helt grønn...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har bekkenløsning og det gjør vondt nede i tissen rett og slett. Hvis jeg trykker akkurat der tissen begynner å dele seg (øverst) kan jeg kjenne at beinet innenfor er ømt. Jeg har også gått og fundert litt på andre smerter fordi det kjennes ut som om kjønnsleppene er vonde når jeg beveger meg. Men når jeg kjenner etter med fingrene finner jeg ikke noen vonde steder helt nede der - bortsett fra i symfysen (beinet der tissen deler seg). Men jeg har nå konkludert med at det er bekkenløsnig hele greien... Det gjør vondt å stå på en fot, ta på seg sokker når jeg står og komme seg ut av sengen. Og det blir verre for hver dag, isj.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 det kan være bekkenløsning, men det kan også være helt normalt. jeg hadde sånn med min første og da hadde jeg ikke bekkenløsning,det er en form for voksesmerter...husker jeg hadde det fra uke 14 og ca en mnd fremover. jeg sammenlignet det altid med at det kjentet ut som en piggtråd som ble dratt inn og ut...høres veldig brutalt ut,men det var vondt,jordmoren sa det var vanlig hos noen.
:-) augustibarn Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Jeg hadde det også sånn i mitt første svangerskap, "kniv som vrir rundt" på en måte. Spurte gynekologen min om det og hun sa at det var helt normalt hos noen. Har begynt å kjenne det nå, er i uke 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå