Gå til innhold

HELT UTROLIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått og ventet på mensen for å kunne ringe inn til IVF. Tenkte å ta en test i dag bare for å få litt fortgang i sakene slik at jeg kunne ringe inn i morgen før helga. Men gjett hva.. Jeg er gravid!!! Gravid tegnet kom fram på under ett minutt på CB digital. Er helt i sjokk jeg. Er jo glad, men etter 3 SA har jeg ikke så veldig tro på at dette skal gå bra.. Jeg hadde utskrapning i slutten av november så dette gikk jo raserfort i svingen... Mellom de to forrige SA ene gikk det 1,5 år. Derfor IVF.

Må ringe riksen i morgen. Jeg skal nemlig gå på progesteron tilskudd og fragmin(blodfortynnende) denne gangen. Egentlig hadde det vært greit å ikke vite at en var gravid de første ukene. Blir noen lange 3-4 uker for å kunne se om alt er bra...

Er visst litt utafor jeg nå...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss...!! Så flott!!! ****GRATULERER!!!**** :D:D:D:D:D Kos deg masse framover og masse lykke til videre!!!

Klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så mye. Dette var gøy å lese. Sitter fortsatt i lykkerus selv etter positiv test. Skjønner godt du er utafor nå. Kos deg masse. :-)

Skrevet

Herregud!!! Mirakler kan tydligvis skje:) Håper spiren graver seg godt ned og blir der ihvertfall en 8-9mnd:)

Masse lykke til

Skrevet

Så moro! Gratulerer masse!!!!! :-)

Skrevet

gratulerer så mye :))

skjønner at du er litt skeptisk at alt skal gå bra,men regner med at de følger deg opp exstra nå..

dette skal gå bra :0)))

kos deg masse og lykke til :))))

Skrevet

Dette var jo bare toppers da!!

Gratulerer!

Håper lille spire holder seg godt fast nedi der!!

Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye. Dette SKAL gå bra :)

Skrevet

Gratulerer !

Med oppfølging skal dette gå fint !

Masse lykke til !

Skrevet

Gratulerer så mye:)Kos deg med spiren i magen din!!

Skrevet

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippi.............

Skrevet

Gratulerer, håper det går bra denne gangen:-)

Skrevet

Det er fantastisk! Gratulerer kjempemasse :o)

klemmer fra

Skrevet

Tusen takk for mange lykkeønskninger jenter. Det varmer veldig.

Sender over babystøv jeg :) ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Skrevet

Så gøy! Synd du ikke kommer med babystøv på treffet i morgen... GRATULERE og lykke til videre:-)

Skrevet

Ja det var veldig synd det. Ble litt bråbestemt det med at mannen skulle bort. Må jo bare forholde seg til det:)

Ønsker deg alt godt!

Skrevet

Så flott at noen får det til på gamlemåten! Håper spira di sitter! Kjenner meg igjen i angsten for å miste denne gangen også... Lykke til!

Skrevet

Gratulerer såååå mye :o)

Kjenner følelsen, ganske overveldende ikke sant?!?!

Masse lykke til med spiren!

Skrevet

Det er fantastisk vennen! Skjønte ikke mine egne øyne da jeg leste sms fra deg:o) Tar til meg masse babystøv!!! Tusen takk!!

Snakkes da vennen. Kose dere i helgen:o)

Masse klemmer

Skrevet

Gratulerer så mye! Lykke til videre!

Skrevet

Så fint, ønsker deg masse lykke til videre.Håper det går bra!

Skrevet

Åååå jeg elsker solskinnshistorier!! :o)

Gratulerer så masse og alt godt framover for deg og spiren!!

Stor klem fra

Skrevet

åh jøss så kult da!!!

GRATULERER SÅ MYE!!!!

Skrevet

Så morsomt!!!!!

Krysser fingrene for deg!! Og lykke til med stikkingen - og fargekartet du får på magen :)

( Har erfart at jeg ikke blir like blå av Fragminen når det ikke gjør vondt der jeg stikker - kan også hende at det kommer av at jeg er blit flinkere til å sørge for at luft blæra kommer inn først..???)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...