TPM m/baby i magen Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Har gått og ventet på mensen for å kunne ringe inn til IVF. Tenkte å ta en test i dag bare for å få litt fortgang i sakene slik at jeg kunne ringe inn i morgen før helga. Men gjett hva.. Jeg er gravid!!! Gravid tegnet kom fram på under ett minutt på CB digital. Er helt i sjokk jeg. Er jo glad, men etter 3 SA har jeg ikke så veldig tro på at dette skal gå bra.. Jeg hadde utskrapning i slutten av november så dette gikk jo raserfort i svingen... Mellom de to forrige SA ene gikk det 1,5 år. Derfor IVF. Må ringe riksen i morgen. Jeg skal nemlig gå på progesteron tilskudd og fragmin(blodfortynnende) denne gangen. Egentlig hadde det vært greit å ikke vite at en var gravid de første ukene. Blir noen lange 3-4 uker for å kunne se om alt er bra... Er visst litt utafor jeg nå...
Phoenix1 Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jøss...!! Så flott!!! ****GRATULERER!!!**** :D:D:D:D Kos deg masse framover og masse lykke til videre!!! Klemmer fra
Baby76 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer så mye. Dette var gøy å lese. Sitter fortsatt i lykkerus selv etter positiv test. Skjønner godt du er utafor nå. Kos deg masse. :-)
Fride08 Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Herregud!!! Mirakler kan tydligvis skje:) Håper spiren graver seg godt ned og blir der ihvertfall en 8-9mnd:) Masse lykke til
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Så moro! Gratulerer masse!!!!! :-)
nusse 77 Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 gratulerer så mye ) skjønner at du er litt skeptisk at alt skal gå bra,men regner med at de følger deg opp exstra nå.. dette skal gå bra :0))) kos deg masse og lykke til )))
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Dette var jo bare toppers da!! Gratulerer! Håper lille spire holder seg godt fast nedi der!! Masse lykke til!
Gøril og Jesper :) Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer så mye. Dette SKAL gå bra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer ! Med oppfølging skal dette gå fint ! Masse lykke til !
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer så mye:)Kos deg med spiren i magen din!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippi.............
Sunniva78 har to små Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer, håper det går bra denne gangen:-)
Snooopi Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Det er fantastisk! Gratulerer kjempemasse ) klemmer fra
TPM m/baby i magen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2007 Tusen takk for mange lykkeønskninger jenter. Det varmer veldig. Sender over babystøv jeg ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. februar 2007 #15 Skrevet 1. februar 2007 Så gøy! Synd du ikke kommer med babystøv på treffet i morgen... GRATULERE og lykke til videre:-)
TPM m/baby i magen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2007 Ja det var veldig synd det. Ble litt bråbestemt det med at mannen skulle bort. Må jo bare forholde seg til det:) Ønsker deg alt godt!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 1. februar 2007 #17 Skrevet 1. februar 2007 Så flott at noen får det til på gamlemåten! Håper spira di sitter! Kjenner meg igjen i angsten for å miste denne gangen også... Lykke til!
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 1. februar 2007 #18 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer såååå mye ) Kjenner følelsen, ganske overveldende ikke sant?!?! Masse lykke til med spiren!
Brumm Skrevet 1. februar 2007 #19 Skrevet 1. februar 2007 Det er fantastisk vennen! Skjønte ikke mine egne øyne da jeg leste sms fra deg:o) Tar til meg masse babystøv!!! Tusen takk!! Snakkes da vennen. Kose dere i helgen:o) Masse klemmer
Ann-ch. Skrevet 2. februar 2007 #21 Skrevet 2. februar 2007 Så fint, ønsker deg masse lykke til videre.Håper det går bra!
*Lenn* :-)) Skrevet 2. februar 2007 #22 Skrevet 2. februar 2007 Åååå jeg elsker solskinnshistorier!! ) Gratulerer så masse og alt godt framover for deg og spiren!! Stor klem fra
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. februar 2007 #23 Skrevet 2. februar 2007 åh jøss så kult da!!! GRATULERER SÅ MYE!!!!
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 2. februar 2007 #24 Skrevet 2. februar 2007 Så morsomt!!!!! Krysser fingrene for deg!! Og lykke til med stikkingen - og fargekartet du får på magen ( Har erfart at jeg ikke blir like blå av Fragminen når det ikke gjør vondt der jeg stikker - kan også hende at det kommer av at jeg er blit flinkere til å sørge for at luft blæra kommer inn først..???)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå