ks23 med William og Lucas Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Og hva burde jeg ha i den?!
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Har ikke pakket min ennå jeg.. har13 dager til termin.. Burde kanskje snart pakke den..
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 har såvidt begynnt nå jeg.. er 38+1. bagen står på kommoden på soverommet og jeg legger oppi etterhvert som jeg finner ut at det er greit å ha med.. foreløpig så er det kosebukse,ammebh,tannbørste/tannkrem, noen tskjorter,ammeinnlegg,kamera,ansikts spray,god leppomade,refillflaske til shampoo som jeg ikke har fylt opp enda(helst huske det ja) tror det er det som har kommet seg oppi så langt.. føler det begynner å nærme seg nå..
ks23 med William og Lucas Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Oki, trudde jeg hadde dårlig tid jeg mne da har jeg ikke det..... Vente litt til kansje
Aliana Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg hadde planer om å pakke bagen da jeg var i min 37 uke... Begynte å legge fram et par ting da jeg var 39 uker på vei, men pakket ikke bagen før i går- på termindagen min. ) Har med en gravidebukse jeg brukte i begynnelsen, joggebukse, noen topper, store truser, sokker, sandaler, kosmetikk, bind, morgenkåpe... og hentesett til babyen + babyteppe... Det viktigste å huske er nok HELSEKORTET. Ellers kommer jeg til å ta med litt frukt, matpakke, brus og juice til fødselen... Har hørt så mange som har fortalt at den fødende har fått mat, men ikke mannen... og er jo godt med litt ekstra energi, spesielt hvis fødselen haler ut... Lykke til!
.Julie87ogKevinGullet. Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 jeg er i uke 31+4, å har lyst til å bynne å pakke NÅ! hehe
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Jeg begynner på min 35 uke i dag.. Og har begynt å kjøpe ting jeg skal ha med, så det har jeg putta oppi da.. Men får vente litt med å pakke den klar. Men har alt klart til babyen da:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 oj nå blir jeg litt stressa merker jeg. har ikke pakka noen ting, ikke ordnet noe til babyen heller...har så uendelig mye vi skal ha gjort, men jeg får ikke gjort noe pga bekkenløsningen...og mannen min er så usannsynlig treig. såvidt han orker å ta noenlunde vare på hus og eldstemann. jeg må bruke all energi på å lese til eksamen. hjelp!stressa!!!!!!
fiona71*2pp Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Den bagen ja... Har no hatt den ståanes i ca 14 daga.. Det va første gang æ merka at ting bynte å endre sæ i magen...altså ondtan. Etter det har æ vel rukke å pakka den om tre gang.. og planlagt enda ei pakking ) Håplaus på sånt æ. Så i mårra ska æ gå gjennom den enda en gang tell.. Må kanskje skrive ei skikkelig lista sånn at æ kan hake ut ka æ har putta oppi. Men lipsyl... DET MÅ Æ HUSKE. Tenke på det hver gang æ ser nån har skreve det... men glemme det hele tia. Men i dag fikk æ iallefall tips om å ta me den spray flaska me vann vi fikk i apotek pakken.. Å det va jo faktisk smart )
lillelarven Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 hei dette er mitt femte svangerskap og jeg skal si det at det og pakke beggen tidlig er lurt ,for pluteslig så skulle du bli dårlig og da er det ikke så lett og vite hva dy skal ha med , og ialle fall viss mannen skal gjøre . har erfaring og synes det er greit og gjøre det når alt er rolig . lykketil
*Mi tesorito* Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Har ikke begynt å pakke enda, men lista er klar for lengst, så bare å hake av når noe er pakket:) Ser jeg noen lure tips om hva man bør ha med, føyer jeg det til den aaaltfor lange lista... Problemet mitt er hvordan i alle dager jeg skal få med meg alt... Alle bagene mine er enten for små, eller for store... hmf... Planen er å prøve å kutte ned på lista så jeg får plass i en av de små bagene, også ha med stelleveska til babyen - så får vi se hvordan det går.. Skal ha med sånne små "prøve-flasker" m shampo og såpe, tannkrem hudkrem osv i alle fall! Er forresten 35+2 i dag, så har nok fortsatt god tid:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Pakket den i uke 32 jeg.. Jeg har klær til baby, inne og uteklær Klær til meg, toalettsaker, bind, tøfler og morgenkåpe
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har ikke gjort det enda, er i uke 36 nå. Mannen min stresser veldig med den bagen da, tror han er redd for å måtte pakke den for meg Men, tenkte jeg skulle vente til jeg har igjen 2 uker jeg. Har jo tenkt litt på hva jeg skal ta med, så det blir bare å legge i de tingene jeg allerede har tenkt ut. Men, etter råd fra jordmoren på Ullevål så tenker jeg å pakke i en sekk det vi trenger til selve fødselen og evt rett etterpå. Sånn som kamera, mobil evt mat, et skift til meg og mine toalettsaker. Resten, sånn som flere skift til meg, klær og ting til babyen og pappaen pakker jeg i en annen bag som vi kan gå og hente når vi blir overført til hotellet. Jordmor sa at det ikke var så veldig romslig på fødestuene og hvis det plutselig ble til et hastekeisersnitt så hadde de heller ikke veldig god plass til å oppbevare masse baggasje. Så, det var bare et lite tips fra meg
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 2. februar 2007 #15 Skrevet 2. februar 2007 Har ikke pakket enda, men er bare 35+3 og har en følelse at den ikke kommer noe før..
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 Veldig bra tips! Vi ble flyttet mye rundt fra rom til rom under fødselen, og det var noe slit å dra med seg den bagasjen... Og det er jo ikke mye man trenger under selve fødselen akkurat... Men drikke kan sterkt anbefales, gjerne noe med sukker. Når de synes du trenger mer energi presser de på deg den mest MOTBYDELIGE saft... Kastet opp i flere omganger....
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 2. februar 2007 #17 Skrevet 2. februar 2007 Var ment som svar til Pingi23 men havnet visst nederst ja....
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. februar 2007 #18 Skrevet 2. februar 2007 Jeg skjønte det Madicken 81 Ja, jeg syntes det hørtes veldig lurt ut når jordmora sa det. Tror jeg skal passe på å alltid ha noen halvlitere cola eller lignende i kjøleskapet når det begynner å nærme seg. Brekker meg ved tanken på litt sånn halvvarm rød sykehussaft, æsj! Så, takk for tipset der du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå