jamaica Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Når skal deres bedre halvdel ha pappaperm? Her blir det kanskje ved 9 mnd, men er usikker på om det er tidlig med tanke på amminga...?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Pappa`en her skal ikke ha permisjon, den er overført til meg.. Grunnen så enkel at han er sjømann, så han er hjemme annenhver måned uansett... Glad vi søkte omtrent med det samme jenta kom til verden, nå er det visst blitt enda strengere på det...
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 To uker i forbindelse med påsken (da skal jeg ha ferie samtidig) og resten når jeg er ferdig, altså når tassen er 11 måneder.
lucky_mom Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Pappaen skal ha 50% permisjon når gutten vår er 6 mnd. Da skal jeg begynne å jobbe 50%. Satser på å pumpe meg, og gi han det på flaske de dagene jeg jobber.
mai mammaen til to Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 han skal ha de siste 5 ukene..da er hun vel en 10 mnd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Vi hadde fra 9 mnd - gikk kjempefint! Jeg hadde ammeperm og ammet før og etter jobb. Mannen min storkoste seg! Lykke til.
Gemini77 Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Her hadde pappa'n perm fra lillegutt var 8 mnd til 10 mnd. Altså i 2 mnd. Jeg ammet før jeg dro på jobb og når jeg kom hjem. Ammet ikke noe hyppigere før det heller, da han får vann til alle faste føde måltider. Det går nok kjempebra!
hårsår Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Gubben begynner i morgen med å ta hver fredag fri ut resten av året. I tillegg har han noen ekstra dager i påska og rundt 17.mai for å få brukt opp alle permisjonsdagene. Denne fredagen blir min "fridag", og pappa og datteren får kvalitetstid sammen.
Rut Bram Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Oj - svarte mht innlegget over her - mente at pappaen også begynner på sin permisjon når jenta vår er 6 mnd (i mai), da skal han ha 50% og jeg begynner å jobbe 50%. Ikke noe problem så lenge jeg pumper . De seks ukene tar han på sensommeren - da er jenta vel 9 mnd, og det er ikke sikkert jeg ammer så lenge en gang, det vil tiden vise... Min erfaring er at mange ammer kun morgen og kveld når de er så store som 9 mnd, så du trenger ikke bekymre deg, tenker jeg. Det går helt sikkert kjempefint.
accogliente-fikk en gutt- Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Her starter han pappaperm nå til mandag og da er knøttet nesten 4 mnd. Jeg satser på pumping også får jeg to timer ammefri hver dag. Han skal kun ha 6 ukers permisjon så etter det tar jeg resten av permisjonen tom juli.
vårspiren Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Pappapermen starter fra 1. mars. Da er vår lille frøken blitt åtte måneder.Han skal tilbake på jobb igjen når påsken er over. Jeg har ikke jobb for øyeblikket siden vi har flyttet til en ny by, så vi kommer til å være hjemme begge to med henne da. Eller rettere sagt bortreist. Vi planlegger en lang ferie, men har foreløpig ikke kommet fram til destinasjon. Så er det noen som har forslag til hvor turen vår bør gå, er jeg glad for tips :-)
snartmamma1978 Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Her skal pappa ut i permisjon om to uker, da er lillemor nesten åtte mnd. Han skal ha permisjon i 4 mnd og har deretter 2 mnd sommerferie fordi han er lærer (les:heldiggris), så de to får hele 6 mnd sammen alene. Det blir stas, tipper jeg. Og til Linneas_mamma: Nå bør vel du komme deg i seng snart skal du være uthvilt til babykinoen i morgen.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå