MalinL *2 gullgutter* Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Kan noen hjelpe meg?? Jeg har ikke peiling på vogn og synes det er fryktelig vanskelig å finne riktig vogn til nurkene. Ikke skal den være for brei og ikke for tung. Noen som har erfaringer å dele eller råd å komme med?
Linda&Oskar Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Har hørt at emmaljunga cherox eller city cross er bra. Ellers er en del som er fornøyd med trehjulingene, jeg syntes 4 hjul er finest jeg da, men smaken er som baken vettu!!
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Takk for svar!! Har kikka litt på emmaljunga sine sider på de du nevner.Veldig fine vogner! Men tror de kan bli store. Måtte måle døra mi for å se Det skal gå. men så var det å ta med i bil da. Da bør den ikke være for tung. Får vel ta en titt i en butikk. Vet det mange som skryter av one tree hill. Men tror nok 4 hjul er best. Lettere å tippe med 3 hjul innbiller jeg meg.
En-av-hver Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Hei jeg har TFK twinner Twist som søskenvogn og er kjempefornøyd!! Den ser kanskje stor ut men kommer igjennom alle vanlige bredde dører (80 cm). Og duobagene er av de aller største (jeg har kun brukt softbag siden det ikke er mulig med bare en bag). Kommer seg fint frem selv i snø, og kan svinge på en "femøring" med de to roterende hjulene foran. Disse kan også låses. Stabil og god, jeg er ikke redd for velting. Blir liten sammenlagt og veier ikke altfor mye. Som sportsvogn er den kun rettvendt (barna ser fremover), og dette er vel det eneste minuset jeg har funnet. Sørg for å få med det svarte regtrekket/stormtrekket med to vinduer (ikke det gjennomsiktige), dette gjør at vogna blir skikkelig lun selv i veldig kaldt vær.
Da HarViTreUnger Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Eller hva med OTH sin tvillingvogn? Den er ganske liten - du kan ha en stor sovebag som begge to kan ligge i eller to separate. Phil&Ted´s ville jeg ikke anbefale da babyene ligger forovervendt. Vognen blir da for åpen itillegg til at de ikke kan se deg. Mange gode tips finner du på vogndebatten til nybaktmamma.com.
katrine har fire gutter Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har valgt easy walker sin tvillingvogn til mine små som kommer i mai. Easy walker er utrolig lett, enkel å kjøre. Har fire hjul, men alle er svingbare. Og det er god plass til barna. Når vognen legges sammen kommer alle hjulene på samme side, så dersom du har vognen på høykant kan alle hjulene være ned mot teppet i bilen og ikke opp mot sete eller vindu. Jeg har valgt å ha softbag med plate i når de er spedbarn. Kan bruke carena eller emmaljunga sine. Dessuten kan man også få med adapter til å klikke på maxo-cosi bilseter. Jeg er kjempefornøyd! Men har jo ikke prøvd den i praksis enda. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Teutonia Team Alu S4 er en flott vogn!! Da kan du ha barna mot deg når de er små, og snu vognen med kjøreretningen når de er klare for det. Svingbare forhjul, som du kan låse. Gode bagger fås kjøpt med. Stilig vogn er det også.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Twin cerox 360 fra Emmaljunga blir liten sammenslått ihvertfall så vidt jeg har sett i katalogen...og så er den veldig lett...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Denne har jeg sett IRL,og den så ordentlig fin ut! Hadde kjøpt sånn til søskenvogn nå hvis jeg hadde trengt... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9301084&sid=9a-JdbcUl324150&pos=94&tot=4888&page=4
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2007 Tusen takk for svar alle sammen! Har hørt mye skryt av OTH, men har bestemt meg for å ha 4 hjul. Må nok virkelig i tenkeboksen skjønner jeg. Foreløpig har jeg hørt flest postive kommentarer til Teutonia og Emmljunga av venner. Så får vel sjekke ut endel butikker så jeg får sett dem live før jeg evt kjøper brukt på nettet.
mammantilchrisander&nicklas Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Heisann. Leste innlegget ditt..... Skal ikke tilfeldigvis selge vogna di?? ;o) Er interessert )
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2007 Å det visste jeg ikke. Takk skal du ha for informasjon!!!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #14 Skrevet 6. februar 2007 OTH,TFK twinner twist og Babytravel har også 4 hjul,doble svingbare foran med litt avstand som gjør de stødige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå