Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Ønsker meg sportsvogn med vendbart håndtak og god plass til barnet. Hva finnes?
Linda&Oskar Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Simo har også sportsvogn med vendbart håndtak. Det er den vogna som ser ut som kombien bare uten bag. se på simo.no Brio har vel også på de nye happy vognene.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 jepp simo har og brio... det som også er litt kult med de nyeste brio vognene er at når man slår den sammen så går hjulene inn mot hverandre, så den tar mindre plass=)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Brio Happy virker jo helt suveren. Jeg har bare bruk for sportsdelen. Er jeg nødt til å kjøpe hele pakka? Finner ingen bilder av sportsdelen på brio sidene. Er den lik vanlige sportsdelen til duon, bare med det nye understellet?
Linda&Oskar Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Her er en link til sportsvogna http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 vi selger brio som pakke på jobben vår (barnas hus). du får kjøpt i sverige veit jeg, men da må du jo også dra til sverige hvis det blir noe galt med vognen.. det er få som tar i mot vogner som ikke er kjøpt hos dem. men de snakket om på jobben at de skulle begynne med og selge bare sportsvogn.. for det er flere som har spurt etter det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå