Gå til innhold

Da er jeg HØYGRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er jeg offisielt høygravid, 40 små dager igjen til gutten vår kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi.. På tide, ikkje sant? ;o)

Skrevet

Jo, hihi, ligger her på sofaen tjukk og tung... det var vel på tide å få den tittelen!

Skrevet

Fikk samme tittel i går jeg også:)

Skrevet

Gratulerer! Jeg er med i klubben fra i dag av selv! 40 dager igjen!! Lykke til med resten av graviditeten!

Skrevet

Hei hei.

Nå er jeg endelig høygravid også. 36 dager igjen. Prøver å ikke telle ned til termin enda, men det er ikke lett å la være.

Jeg så du har lagt inn et innlegg om undring ang termin. Jeg er i samme båt. Klarer ikke å la være å tenke at det kanskje blir et februar barn. Vi ble satt 1 uke tilbake på UL men noe inni meg sier FEBRUAR. Kanskje bare hormonene og tankene som tar helt overhånd, men jeg blir ikke overrasket hvis det skjer noe i løpet av denne mnd. Men boy. jeg vil bli skuffet om jeg går over termin. HUFF!!

Jeg føler meg hvertfall mentalt klar til fødsel.

Blir spennende hos JM til uken. Skal spørre om hodet har festet seg. ¤håpe,håpe"

Klem

Skrevet

I dag har jeg også fått den tittelen! :-) Nå har vi lov til å være skikkelig gravide og bare la oss varte opp.

Skrevet

Jeg er også med, 38 dager igjen :-) Jeg gleder meg sååå til å se den lille "hybelboeren", hi, hi.

Kos dere jenter, snart er magen borte og det blir nok litt rart det og :-)

Skrevet

heisann!

ja, jeg melder meg på denne tråden, jeg også. fikk tittelen 2 dager etter deg, Gizom81. :) under 20 dager til vi kan kalle oss fødeklar nå. :)

hvordan er formen?

Skrevet

JEG OG!! =) 39 dager igjen..

Skrevet

Merker på mange måter at j er høygravid j også... Har 25 dager igjen. Får ikke håpe j må gå så lenge over tia.

Skrevet

fikk godkjent søknaden i høygravidklubben i dag....:-)

Skrevet

Jippi da kan ej melde mej inn i Høygravid klubben ej me!!!

Skrevet

Da er jeg også HØYGRAVID!! Ikke lenge igjen nå jenter.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...