rampen_ Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Ikke det at jeg har noe spesielt å være deppa over, altså... men er liksom het "tom" innvendig for tiden.. lenge siden jeg har vært ordentlig glad liksom.. er 29+0 i dag...
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 ja jeg.... er vel ikke sånn deprimert deppa,men bare lei meg.. sambo kommer ikke hjem før tirsdag og jeg går å trasker her i leiligheten alene... har også bursdag på lørdag,men ingen å feire med.. så jeg er litt nede kan du si..
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Det er nok hormonene Kan få noen skikkelig gråtetokter når ting går meg litt imot, selv om det er ting som jeg aldri ville ha reagert på ellers.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jepp.. Jeg er skikkelig deppa. Så deppa at jeg prøvde å få noen å snakke med, men det gikk heller dårlig.. Hverken leger eller jordmor hadde tid til meg:-( Fikk snakket med legevakt i går da... Hormoner eller hva det enn er.. morsomt er det ikke... Bare 4 uker og 6 dager til jeg blir satt igang=) Sender trøsteklemmer i fleng!
lene25 Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 prata akurat med en veninne på msn om at jeg ikke har kontaktet henne på noen uker siden jeg er så deppa.. orker liksom ikke og kontakte noen av mine venner.. orker ikke skravling,og vil helst være for meg selv.. eneste som er godt er og prate med sambo. men regner med at det går over etter fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå