Gå til innhold

Vondt nederst i magen

moomy venter nr 2

Anbefalte innlegg

Hei

Har lest at det er endel som har vondt nederst i magen og at dette er helt normalt. Jeg er i dag 8+1 og synes kansje det er litt tidlig å kjenne noe enda. Men åkke som så har jeg de siste dagene hatt en økende tendens til smerter. Det kommer i rykk og napp men spesielt når jeg gjør noe anstrengende.I går etter en halv time på stepmaskin så nappet det litt til. Men så igjen i dag etter og ha flyttet og løftet litt på noen møbler så har det slått til for fullt. Spesielt den første timen etterpå. Er vi virkelig så skjøre? Eller høres dette merkelig ut?

Setter pris på svar om noen vet/kjenner seg igjen!

Fortsetter under...

det er viktig å lytte til kroppen, ikke gjør noe som forårsaker smerte. Jeg har måttet sette ned tempo til halv fart, og det har hjulpet. Har ikke hatt blødninger på 4 uker og lite smerter!!

Det er ikke helt min stil å be andre om a ta tunge løft!!! Har endel folk rundt meg som bremser meg i blant, trenger visst det! :)

skjøre?? tja kanskje ikke egentlig, men kroppen har mye å ,stille seg om til nå og kanskje det krevers litt mer av en godt voksen kropp???

Det er ikke alle det er enkelt å være gravid for. Vi er alle forskjellige, og noenseiler igjennom uten problem og andre må ligge i 9 måneder.

Det er viktig å høre på kroppen, og noen tålerdårlig å holde på som før og må ta det med ro.

Det gjelder om man er 18 eller 48, og alle svangerskap er forskjellig slik vi alle er det også den lille i magen.

Her ligger jeg da i uke 24 og får ikke lov å gå engang denne uken. Kroppen har sagt tydelig ifra at om den lille skal holde seg der inne må jeg bare flate ut, ikke noe stress eller aktivitet en stund. Forhåpentligvis så gårdet rette veien bare jeg roer ned nå da.

Så skjøre? ja, vel noen er vel det ...

Takk for svaret. Må jo selvfølgelig bremse ned å bli flinkere til å lytte til kroppen. Det er bare enkelte ganger jeg er i tvil om det er normalt eller ikke. Men nå skal jeg i allefall bremse ned litt og da kan jeg jo se om det vil endre seg litt:)

Lykke til videre i deres svangerskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...