Gå til innhold

Trenger hjelp til NORSK gave til USA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne fra USA som fikk baby i Februar, altså snart ett år siden.. Hun har sendt sååå mye fint til oss, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne og datteren!

Noen som kan hjelpe meg med noe NORSK jeg kan sende datteren deres til bursdagen hennes?

Kan jo ikke være så veldig tungt...

Fortsetter under...

Skrevet

Et troll! Mange amerikanere som er så fascinert av norske troll. Jo styggere, jo bedre:-)

Skrevet

Tenkte på det jeg også, men den ideen er brukt opp dessverre...

Skrevet

Melkesjokolade....hihihi...:) Ingenting er jo som god norsk melkesjokolade..:D

Skrevet

Et par votter el sokker, type Selbu el.l

hm, håper ikke de bor i Florida da...

Skrevet

Hm,, hvis ikke den smelter da... de bor i Florida

Kunne sendt brunost og grillkrydder. Moren elsket det da hun var her.. Hadde en merkelig kombinasjon av brunost, og div andre pålegg på samme skive.. hehe...

jaja.. men tenkte mer gave til en liten jente på 1 år jeg da...

Annonse

Skrevet

hehe... akkurat det de gjør.. tidig:-)

Skrevet

haha... har du sett på bånsull.no? (skrives sikkert ikke sånn, men..) jenta mi har en kose-sau type dokketeater-modell derfra, i ull, lukter sau, hihi.. typisk norsk babyting. de har mye lekkert, motpolen til fisherprice kan du si...

Skrevet

Jeg har både morfar og tante/onkel m/ familie i USA...

Søskenbarnet mitt som bor i North Carolina skal føde nå i mars, jeg har tenkt og sende ett fint strikkesett med bukse,jakke og lue til hennes baby. ( lilla og hvitt)

De har IKKE mye fine strikke tøy til babyer der nede, så det anbefales!!!:-)

Skrevet

Strikker du selv eller kjøper du?

Jeg kan nemlig ikke strikke annet enn skjerf, med spiss på ene siden.... :-)

Skrevet

sjekk på sprell.no, fine treleker, kanskje noe annet enn de har?

Skrevet

Jeg ville kjøpt norsk designede klær. F.eks fra www.hjertet.no

Skrevet

forresten, de har visst mest fine klær til gutt der... www.litenogroff.no har mer til jente:-)

Annonse

Skrevet

Det selges masse norske eventyrbøker o.l. som er oversatt på div turistinformasjoner/turisbutikker. Kjekt med sånt da. Ellers er det jo kjekt med strikke tepper,strikkeklær.. som er norsk. Oleana har noen kjempe søte silke/bomulls strikk babyting som også passer i varmen. nydelige!

Skrevet

Kjøpte prinsesseull fra Janus vi til ei jente på 1 år som vi kjenner i USA. De bor i New York da, så er vel kanskje litt mer aktuelt med ull....

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips...

Noen flere?

Skrevet

Nei , jeg kjøper !!

hehe...kan kun strikke sjerf jeg også.

Er mye fint å finne i barnebutikker (men ikke på h&m etc..) litt finere butikker:-)

Vet iallefall at søskenbarnet mitt blir kjempe glad for et slik strikke sett til babyen :-)

Skrevet

Kjøp en eventyr bok om troll oversatt til engelsk, også skriver du en hilsen inni boken fra dere. Og kanskje en bamse av en elg eller noe?

Hva med skinntøfler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...