jente06OGgutt09 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 noen her som gir barna deres hipp mme?? hvordan syns dere den er?? vi har brukt NAN til nå, men hun gulper så mye og har en del vondt i magen så vi tenkte å prøve hipp... hun er 8 uker.. håper på mange svar,.
Mary1- født victoria Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hei Har kjøpt den inn, men har ikke fått prøvd den ennå.. Så da håper jeg på litt svar her å )
Praelia Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Heisann. Har brukt både collett og nan, men Marion fikk veldig vondt i magen av disse. Begynte med hipp for 2 dager siden, og ser en forandring. Ikke hyler og skriker hun så mye pga mage vondt. 1 gang i dag mot 6-7 ganger de andre dagene. Merket forandringer i dag, altå dag 2. Lykke til:) Vi er jaffal foreløpig fornøyd!
Mary1- født victoria Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Så flott!! Da skal jeg prøve jeg å.. Snupp ser ut til å ha litt mer vondt nå de siste dagene så det er absolutt verdt et forsøk ) klem
jente06OGgutt09 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 nå har vi prøvd hipp oxo, og merker stor forskjell... drikker mye bedre uten å hyle midt under måltidet og er mye roligere etter mat...kan legge hun i senga å da sovner hun uten å hyle som et uvær... deilig as.. så nå blir det hipp framover...
Praelia Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Såå bra da:)) Marion er fremdeles fin i formen. Så her er det også hipp som teller,hehe...........
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 hvor får man kjøpt dette merket da??? og er det dyrere en nan og collet? bruker collet til lille gutt.. og virker som om han har litt vondt i magen og er urolig når han sover... tror dere den kan hjelpe da??
Moniken, mamma til 3 Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Dette lurer jeg også på, så jeg dytter litt på denne.
jente06OGgutt09 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2007 jeg kjøper hipp på mega og rema, tror de har den nesten i alle butikker... ja du burde prøve den... Amalie har blitt mye bedre i magen og gulper ikke så mye... så vi er veldig fornøyd as...
Mary1- født victoria Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 nå har vi å prøvd og hun har vært MYE roligere i kveld... bank i bordet ) vi kjøpe den på ica. og coop har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå