jente06OGgutt09 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 noen her som gir barna deres hipp mme?? hvordan syns dere den er?? vi har brukt NAN til nå, men hun gulper så mye og har en del vondt i magen så vi tenkte å prøve hipp... hun er 8 uker.. håper på mange svar,.
Fødemaskinen Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Gir tillegg innimellom, og gir da nan HA (HypoAllergen). Reagerte på nan, men tåler denne godt. Har aldri prøvd hipp.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 NAN er ganske sterkt, HIPP er bedre for små mager!!
vi blir 4 :o) Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 vi brukte først NAN, NAN Ha, Collett, og endte til slutt på Hipp.. den har vi vært strålende fornøyd med! Ingen gulping eller magevondt, og vi trenger ikke lengre bruke malt for at lillegutt skal få bæsje.. Men jeg har hørt at hvert barn reagerer forskjellig på de ulike merkene, så det er bare å prøve alle ) men jeg anbefaler virkelig hipp )
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Vi har kjøpt i dag:) Stinker ikke, smaker godt:) Klarte ikke å få i henne NAN, tok HPP med enn gang
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Hvor får en kjøpt Hipp? I vanlig butikk eller på apotek?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Har brukt HIPP lenge til gutten min og er kjempe fornøyd Fåes kjøpt i vanlig butikk, Hvertfall rema 1000 og meny har den
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Vår baby fikk vondt i magen av NAN. Ble bedre når vi skiftet til Collett, men ble ikke slutt på gulping likevel, og oppgulpet Collet luktet surt! Så nå etter at han ble over 4 mnd skiftet vi til HIPP og det liker han godt og det er mindre gulping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå