Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Må bare spørre dere om noe?? Jeg har fått kraftig soppinfeksjon. Typen min mener da at vi bør ha analsex. Jeg er litt Skeptisk???
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 hehe, sopp infeksjonen kan smitte selv om det er analsex. Mulig dette er en unnskyling for å få den type sex.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Hehe:) For en luring! Typen min mente at det var veldig bra å svelge sperm for å starte fødsel:) HAHAHA Særlig:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor han mener det er vel sikkert fordi da får han seg noe da.. hehe.. den grisen vøttø!!! Svelge sperm ja.. den var god. han var gasnke lur han oxo... dere tror vel ikke det er farlig?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Om dere pleier å ha det - er det vel ok. Men ikke om dere ikke har lyst begge to! Hva m å bruke kondom? Er det ok når en har sopp? - må kanskje bruke kondom om det blir analsex?? Ikke så erfaren m dette....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Falig er det nok ikke, men jeg vil nok tro at smittefaren er like stor
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har ikke hatt analsex før, derfor lurer jeg. Og han er litt kåt nå. har jo ikke fått seg på en stund. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Bruk kondom og mye olje eller glidekrem. Og gjør det kun dersom du ønsker dette selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå