Gå til innhold

reductil


gymsokk

Anbefalte innlegg

heisann! noen som kan hjelpe meg her?

har slitt lenge med overvekt. er 23 år, 1,63 høy, og veier 84 kg. har derfor en BMI på over 30. er ikke det høyt nok for å få reductil?

har ei venninne som har gått på reductil, og gått ned 25 kg.

tror dere jeg får reductil hos legen?

trener ganske bra. MINST tre ganger i uka, og spiser kun sunn mat. blir superfrustrert av å ikke gå ned i normalvekt... må jeg ha noe mere å komme med til fast legen, og kan hun nekte meg reductil? ser liksom at dette kan hjelpe meg på vei. uansett hvor mye jeg trener, så virker det som om vekta mi bare har bestemt seg for å blir som den er:( får jeg ikke hjelp med dette blir jeg å få depresjoner snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du kan få reductil med BMI på over 30. Jeg har ikke prøvd reductil, men har prøvd xenical. Den er å anbefale hvis du spiser mat med en del fett i. Og er fin å bruke som en start, for å gå ned de første kiloene, for det er de som var verst for meg. Ser ut som om reductil er forbundet med endel risikoer, som blodtrykksøkning (må måles jevnlig under bruk..). Det har en selektiv serotonin og noradrenalin-reopptakshemmende effekt, noe som også lykkepillene har...

Anbefaler deg å lese mye om dette medikamentet før du bestemmer deg, og vær kritisk.

Det som har funket for meg er å legge om kosten, og da vil jeg anbefale Fedon Lindbergs teori. Det er det som virkelig har hjulpet meg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...