Nordlyspar♥ Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Da kom den teite tanta.. jaja, da vet jeg vertfall at syklusen min er 24 dager.. Neste IKM uke 8/9....
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Så synd!!!!! Men bare to uker eller noe til neste EL, da..... Lykke til neste pp. Kanskje det er da det skjer!????!!!!
Nordlyspar♥ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Tusen takk og lykke til, til deg også :0)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Ja, det er mange kryssede fingre her inne... Kjekt med denne siden, Her kan man klage de pp det ikke går bra og juble den gangen det gjør det!!! Vi er også inne i andre pp. Venter på tanta. I følge boka skulle den vært her på tirsdag, men det er jo ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen, og jeg kjenner ikke kroppen min så godt enda. Gidder ihvertfall ikke tro at jeg er gravid, for da blir jeg vel bare skuffa.. Ja, ja, vi får se. Sitter og sløver i sofaen, men skal egentlig på joggetur... Hmm, får se om jeg greier å manne meg opp. Kjekt at du har kort syklus, da forresten! "snakkes"
Nordlyspar♥ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 hehe, ligger på sofa jeg oxo... skulle gått en tur, men det båste opp til uvær... slutta på pillen rett før forige tante, så kan jo hende at syklusen ikke er helt på G ennå.. menmen, får bare vente... Håper ikke tanta di kommer da, det hadde jo vært flott... skal krysse både fingre og tær for deg.... Du får rope ut om du får positiv test... da skal jeg juble for deg :0)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Det skal jeg gjøre... Prøver å ikke tenke så mye på det, men blir sittende mistenkelig lenge her inne på bim. tihihihi Kos deg i uværet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå