Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 hva syns dere om det? hmm..sitter å vurderer navn...
*toppris* Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 søtt:) ser for meg en søt jente med dumboøyne:)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Hei! Jeg syns det var litt uvant, og umiddelbart tenkte jeg rosin...Men nå merker jeg at jeg fort venner meg til det...Er jo litt søtt:-)
Brillemamma Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Kjenner ei som heter Rose Linn.. Synest det er fint jeg..
Mathias`mamma Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Synes det var fint jeg. Eller hva med Rosemary?
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Unnskyld, jeg mener IKKE å være frekk, men du spør hva vi mener... Jeg synes det høres ut som et ku-navn, for naboen til mormor har en ku som heter det.
-MtG- Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Stemoren til min bestevenninne heter Rosalin. Hun er neger:) Ikke for at det gjør noe da:)
SpiseLise Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Syntes det var veldig fint, med en gang jeg så det. Tenkte ikke på kuer eller rosiner, selv om jeg vanligvis er fæl til å ha rare assosiasjoner. Flott navn!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Har bare hørt formen Rosalind før. Din form er en blanding av Rose og Linn jeg ikke har hørt før. Du kommer sikkert til å høre mange "Unnskyld, hva sa du hun het?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå