Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt oppkastsyken nydlig og nå er jeg så tørst, ingen apetitt, vondt i hode, småsvimmel og generelt uvel. Er dette pga oppkastsyken eller er det noe annet?

Har tatt blodtrykket og det er normalt, har gått ned to kilo på to dager så det er ikke noe faretruende der heller.. Vil ikke virke hysterisk ved å ta kontakt med jordmor eller lege hvis det ikke er noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått i deg nok væske? kan være du er dehydrert. Følg med om du tisser nok og om urinen er konsentert/mørk.

Skrevet

`Tror det kan være at jeg er dehydret siden jeg ikke fikk i meg noe på over 24 timer, men jeg har blitt så redd for at det skal være noe annet alvorlig, føler meg superhysterisk. Skal følge med på urinmengde, farge og vekt. Takk for svar!!

Skrevet

Hadde nok noe av det samme i helgen! Da kastet jeg opp. Mulig du fortsatt har vondt i hodet fordi du har fått i deg for lite væske. Prøv å drikk -- selvom du kanskje ikke har lyst på noe. Spis litt - en halv skiveloff, gjerne uten skorpe, eller noe annet lett du kan tenkes å få ned. Gjenta hyppig... Så skal du se kreftene kommer, og hodepinen slipper.

GOD BEDRING!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...