solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Det vet bare jeg og sambo.... hemmelig for hele verden =) hihi...
♥~Mio mi mio~♥ Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Gabriel, tror vi. Må kunne uttales på norsk, fransk, engelsk og spansk.
Turid Laila Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Han som ligger i magen nå skal hete Jonas, blir det gutt neste gang og skal jeg overtale sambo til at han skal hete Linus, elsker det navnet!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Vet ikke hvem d er som vokser i magen min, men hvis d er en gutt skal han mest sannsynlig hete Noah
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Er ikke helt enige enda.. jeg kunne gått tenkt meg at lillegutten i magen skal hete Trym, men det navnet liker hvertfall ikke sambo. Blir nok et tradisjonelt navn... Aleksander eller noe
VinterSol+2 Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Trym er jo et kjempeflott navn da! Dersom det blir gutt, tror vi at vi har havnet på Brynjar. andreplassen foreløpig er Brage men vi liker disse navnene også; Magnar, Vetle, Tord, Gard, Bjørn, Mytle, Lodve, Jo, Bo... det er jo så mye fint i guttenavn!!
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Vet ikke! Hadde det fine jentenavnet klart, men så er det en gutt inni der Jaja, finner vel på noe. Men det blir noe enkelt, maks to stavelser.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Gutten i magen min heter Odin. Det ble bestemt før UL at han skal hete Odin,om det ble gutt. Jordmor sa dette er garantert en gutt...
Bubbbles=) Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Soppen kommer til å bli hetende Henning=) Det er et navn jeg har likt siden jeg var liten frøken som drømte om barn=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå