Gå til innhold

Til alle mine medsøstre på BiM..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et ganske vanlig spørsmål til dere fra en aldri så "vimsete" jente...

Må først presisere at jeg går på pilla, men har en tendens til å glemme de innimellom.. Fikk mensen 4 dager for tidlig pga av glemte piller på forrige brett, dette var den 8/1, fortsatte som vanlig med neste uten opphold. Den 16/1 kom det en liten slimklump med blod i på papiret, (sorry for detaljene..) Så den 22 og 23/1 hadde jeg skikkelige smertetak på venstre side, trolig i området ved eggstokkene(kjentes nesten ut som de smertene ved SA som jeg hadde for et år siden) Den 27/1 hadde jeg brunt slim i trusa kun den ene gangen. Må tilføye at jeg har glemt eller tatt pille for sent flere ganger denne perioden. Har dere noen tanker rundt dette, er det mulig at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller pga. pillesurret mitt. Har ikke anelse hva jeg skal gjøre om jeg er gravid. Vi er 26 og 27 år gamle, men han er ikke klar for barn enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at den eneste måten å finne det ut på er å ta en test, men kunne ønske noen hadde noen synspunkter ihvertfall.. Sannsynligheten er jo ikke veldig stor, men kanskje noen har opplevd det samme?

Skrevet

hei hei.

jeg har ikke så mange andre synspunkter å komme med bortsett fra egne erfaringer med venninner.

Har tre veninner som har vært borti akkurat det samme. Og de lever nå med helt sjkønne barn.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. Ønsker du å være gravid?

Det er iallefall en god mulighet for dette.

Jeg har sett det skje flere ganger, og hørt om mange andre som har blitt gravide i den situasjonen.

*les om flere på 1tri*

Skrevet

Det ligger jo et lite håp i bakhodet mitt, men jeg tror ikke gleden ville vært stor om jeg hadde blitt det med tanke på sambo.. Er egentlig akkurat ferdig med et brett nå, så burde jo bare vente å se, sannsynligheten er jo ikke akkurat stor så jeg får ta gleden/sorgen hvis den kommer..

Skrevet

Vel, selv samboere kan overraske til tider :)

Prøvetiden vår startet med at jeg plutselig ble gravid, uten at dette var planlagt. Sambo hadde en tid før det sagt at han ikke var klar.

men når jeg fortalte at han skulle bli pappa, så bare smilte han godt og ga meg en kjempeklem.

Hører med til historien at vi mistet, men fant ut at dette var et sååå positivt tilkudd i vår hverdag, at vi startet aktivt med prøving :) he he

så, det er håp, både for graviditet og glad sambo ;)

Skrevet

så herlig kjæreste du har da :-)

Får meg nesten til å virkelig ønske at jeg var gravid om jeg hadde visst han ville reagere sånn, hehe

Skrevet

jeg visste IKKE at min ville reagere sånn. he he

kan huske en fest for lemnge siden, før gravidgreiene, hvor man kom inn på snakket om barn og abort.

sambo fikk helt sjokk, datt nesten av stolen da jeg sa ganske høyt og tydelig: hvis jeg blir gravid kommer jeg ALDRI til å ta abort. har ingen grunner til å rettferdiggjøre det. hverken for meg selv eller barnet.

he he.

så var så sinnsykt nervøs når jeg skulle fortelle det at jeg bgynte å grine før jeg fikk sagt noe. skalv som et aspeløv også.

men det ordnet seg veldig fint.

han syntest at tanken var litt skremmende selv om han blei glad.

og når han fikk vokst litt på følelsen, så skjønte han at det er skremmende uansett hvor mye man ønsker dette eller ikke :)

det ordner seg nok for deg også skal du se :) uansett hva som skjer eller ikke

Skrevet

Dytter denne litt jeg, håper det er flere som har positive eller negative innspill å komme med.. :-)

Skrevet

ok

takker for meg å trekker meg tilbake jeg da :P

Skrevet

Takk for at du ville svare ihvertfall, kanskje vi snakkes igjen? Lover å si fra når jeg finner ut av det, hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...