Gå til innhold

Hvilke forum på Dib er dere inne ?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten bare her for tiden jeg:) Før leste jeg en del på skravle og småtroll, men det er her det er BEST:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her, skravle og småtroll + noen ganger på krangle (er litt morsomt å se hva de krangler om, nemlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver her, leser og skriver en sjelden gang på småtroll og skravlesiden og leser på kranglesiden. Og i begynnelsen brukte jeg ammedebatten flittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for det meste her. Er innom slankedebatten siden jeg er overvektig, og innom 2-3 år for hun eldste. Men, er her det er mest aktivitet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest her, titter på småtroll - men der er de litt trollete;-) Og så hender det jeg kikker på BarnetMitt 3-5 og 6-8 for å sjekke at jeg fortsatt har teoriene om barneoppdragelse relativt intakte - og så var det det med teori og praksis!

Trives best her, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her inne aller mest, på ammedebatten og trimdebatten. Har også lagt inn innlegg på politisk debatt, men der er det labert med besøk... Småtroll så og si ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her, småtroll,keisersnitt, mammas kropp, slankedebatten og ung mor.. sitter lengst her inne da.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest her inne! (Gosj, om jeg skulle vært lenger tid inne på noen av de forumene enn jeg er her, da hadde jeg jo ikke fått gjort NOE annet, da jo...)

Svipper innom Småtroll 0-1, skravle en sjelden gang og litt på hemmelig venn... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...