Fått gutt nr 3 :) Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei. Nå har jeg bestilt 3D på majorstueklinikken, fikk time den 28 /2, gleder meg sinnsykt. Fikk ikke vite kjønnet på den ordinære ul, så håper de ser det der. Er veldig nysgjerrig nå. Enten så får jeg min 3 gutt nå eller så blir det ei jente, spennende. Har vært tilsammens på to ul, og de klarte ikke å se det.. Jeg har begynt på min 23 uke når jeg skal på 3D, noen flere som har vært på 3D rundt den tiden i svangerskapet? Og er det noen som har erfaringer fra den klinikken. Har ett par venninner som sier det er veldig bra der.
ProudMama Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 hei! Jeg var der til 3D UL på mandag og var kjempefornøyd..DEt var ordntlig morro å se, Jeg er i uke 24.Du kan bare glede deg. fikk med CD og litt bilder av underet
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Så de kjønnet da? Gleder meg masse. Har begynt i uke 23 når jeg skal dit, var litt bekymret for at det skulle være for tidlig. Tok du med eller uten lege?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Ikke for å være negativ, men må bare advare deg om at det er ikke alle som får like bra bilder på 3D. Vi hadde STORE forventninger og ble meget skuffet da både video og bilder var veldig dårlig. Bedre å bli positivt overrasket enn skuffet slik som vi ble, så gå dit med åpent sinn...
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 Er enig m deg der, går dit med åpent sinn
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Har du nummeret dit lett tilgjengelig? Skal bestille time til oss også :-) Fikk vite av ett vennepar at de anbefalte å vente til etter uke 25 for da var bildene best... Lykke til!
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 Hei. Nr dit er 22695510
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Hvem skal du til? Jeg har fått time hos sonografen der den 14.februar. Gleder meg veldig! Da er jeg 26+4, og jeg håper også på å få sett kjønn da:)
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2007 Skal til han jeg også, hvis det bare er en sonograf. De sa han var spesialist, så spennende. Gi gjerne lyd ifra deg og fortell åssen han var. Gleder meg sinnsykt, men føles ut som en evighet til
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 3. februar 2007 #11 Skrevet 3. februar 2007 jeg var der i uke 17+.. var helt fantastisk.. han så at det var en liten jente i magen min også fikk vi film av den lille snuppa som jeg koser meg med enda:)
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2007 Hørtes bra ut, håper jeg får en like bra og positiv opplevelse, gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå