Gå til innhold

Billigst å kjøpe Bugaboo Cameleon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er denne billigst å kjøpe? Bor i Bergen, men Østlandsområdet og Sverige er ikke utelukket...+nettkjøp. Var å så på denne vogna i går på Reflex...men fy f..... så dyrt det blir. Ikke bare koster vognen 8500,- men må jo ha fotpose, stellebag, vogntrekk, bilseteadaptere og vinterhjul med....kommer jo opp i 13 000,- ca!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigst fra www.babytrader.co.uk :-) I Norge tror jeg prisene er forholdsvis like uansett hvor du kjøper..! I Sverige er det nok litt billigere, f.eks. www.bonti.se kan du sjekke litt priser...

Skrevet

Hadde bestilt fra babytrader hvis jeg var deg!! Vogntrekk følger med! Hvis du tenker på det fargede fleecetrekket!

Bugaboo posen er mer som en høst/vinterpose, så hvis du ønsker en pose du kan bruke hele året ville jeg heller anbefale odenwalder sine poser eller noen lignende.

Vet at de fleste ikke kjøper med Buggis stellevesken, men gjerne en Skip Hop eller andre merker.

Har selv adaptere til maxi cosi og vinterhjulene, begge dele er et MUST!!

Lykke til!!

Skrevet

babytrader er veldig bra! Raske er de også. Jeg vil fraråde deg å kjøpe vinterhjulene. Jeg har hatt de, og solgte de kjapt. Vognen blir kjempetung, og vanskelig å manøvrere. Derimot vil jeg sterkt anbefale adaptere til bilstol. Jeg kjøpte disse når poden kunne sitte selv, ellers er det fristende å bruke bilstol aaaaltfor lenge av gangen. tror du får 50 euro i rabatt hvis du er ny kunde på babytrader nå, så løp og kjøp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...