Lilla78 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei alle sammen Har ikke vært så mye her inne som under første forsøk, har vært godt å i det minste prøve å tenke på litt annet dise to månedene... Men nå går jeg bare å venter på å få mensen slik at jeg kan starte på sprøyter!!!!!! Er på dag 27 i dag - og det drøyer nok noen dager til. Vil starte nå, jeg! Egentlig kjenner jeg at forhåpningene har dalt litt i forhold til rett før første forsøk, men det er vel sånn det er... Vi er flere som skal ha uttak i uke 8, ikke sant? Jeg husker ikke helt hvem - kanskje vi kan lage en tråd vi kan oppdatere hverandre i? Ønsker alle her inne det aller beste :-))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil bare ønske deg masse lykke til og håper du lykkes nå!!! klem
Sunniva78 har to små Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Vil også ønske deg lykke til, håper dette forsøket oppfyller drømmen om en liten en:-)
*sommer* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hei lengter28 Ville bare ønske deg lykke til med forsøk nummer 2, håper spiren sitter denne gangen. Jeg er på rugedag 15 og har har begynt å blø litt, men skal teste i morgen alikevel. Har ikke akkurat den store troen, men får ikke svar på blodprøve før til tirsdag. GOD HELG og hold oss oppdatert da. KLEm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå