Gå til innhold

L3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Hva synest dere om dette?

Jeg har en lege som bare har fortalt meg at det ikke nytter å klage nå på slutten av svangerskapet siden jeg må huske på de i gamle dager som hadde ti barn og også måtte ut å melke kyr i tillegg. Kjempefestlig å få høre forresten.

Sist hadde jeg hastekeisersnitt (des 2005 ) og har termin nå i mars.

Jeg har klaget over hodepine men har ikke blitt hørt noe særlig, dette er helt normalt. I dag var urinen på L3 og jeg har hovnet opp veldig i fingre og føtter. Litt i ansikt også.

Blodtrykk på 117/82, normalt ligger jeg veldig lavt . Er L3 mye og hvor høyt kan tallet gå?

Jeg føler meg ikke i form men vil ikke klage noe og virke hysterisk i tlf.. Har heller ikke hatt noe særlig vekst de siste ukene.

Burde jeg ringe for ekstrasjekk?

Er i uke 34 nå.

Håper på svar siden jeg er litt bekymret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dustete lege du har a.... Jeg ville ringt sykehuset. Det er din kropp, du veit hva du trenger og hvordan du føler degt...

Skrevet

L3 er nok at det er +3 på leucocyter (hvite blodlegmer) / - at det er utslag på urin stix.

Skrevet

Takk for svar, men hva betyr L3 sånn uten "fagspråk" er det helt vanlig å ha det ? Går det på svangerskapsforgiftning?

Skrevet

nei...gjør ikke det ...jeg har L4 og blodtrykk på 130/90..dt er litt høyt..men jeg har ikke svangerskapsforgiftning..er bare hvis man har proteiner i urin..heter albumin på fagspråket..

Skrevet

Takk for forklarende svar :) Skal sove godt i natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...