Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Heihei! Hva synest dere om dette? Jeg har en lege som bare har fortalt meg at det ikke nytter å klage nå på slutten av svangerskapet siden jeg må huske på de i gamle dager som hadde ti barn og også måtte ut å melke kyr i tillegg. Kjempefestlig å få høre forresten. Sist hadde jeg hastekeisersnitt (des 2005 ) og har termin nå i mars. Jeg har klaget over hodepine men har ikke blitt hørt noe særlig, dette er helt normalt. I dag var urinen på L3 og jeg har hovnet opp veldig i fingre og føtter. Litt i ansikt også. Blodtrykk på 117/82, normalt ligger jeg veldig lavt . Er L3 mye og hvor høyt kan tallet gå? Jeg føler meg ikke i form men vil ikke klage noe og virke hysterisk i tlf.. Har heller ikke hatt noe særlig vekst de siste ukene. Burde jeg ringe for ekstrasjekk? Er i uke 34 nå. Håper på svar siden jeg er litt bekymret...
MuttaღMartiniusღ Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 For en dustete lege du har a.... Jeg ville ringt sykehuset. Det er din kropp, du veit hva du trenger og hvordan du føler degt...
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 L3 er nok at det er +3 på leucocyter (hvite blodlegmer) / - at det er utslag på urin stix.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Takk for svar, men hva betyr L3 sånn uten "fagspråk" er det helt vanlig å ha det ? Går det på svangerskapsforgiftning?
mamman til M&M Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 nei...gjør ikke det ...jeg har L4 og blodtrykk på 130/90..dt er litt høyt..men jeg har ikke svangerskapsforgiftning..er bare hvis man har proteiner i urin..heter albumin på fagspråket..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Takk for forklarende svar Skal sove godt i natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå