Gå til innhold

Grønn (og litt slimete) bæsj...


-carina-

Anbefalte innlegg

Karsten hadde jo diare for 1 1/2 uke siden. Helt siden den gang har han fortsatt med hyppige bleier, 5-7 bleier om dagen. Første på morgenen er gjerne sånn vanlig morsmelk-bleie. Men så er bleiene gjerne grønne og litt slimete... Leste ett sted at når jeg har mensen så kan bæsjen bli sånn. Og det stemte jo helgen for 1 1/2 uke siden, men en uke siden jeg er ferdig med den, da...

 

Noen som vet hvorfor det er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er mye slim kan det være en enkel mageinfeksjon, hvis det vedvarer kan du ringe helsesøs og høre om det bør gi's no mot det, Leo hadde slimete avføring i ei bleie og det var ok, men ikke flere ganger.. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil, så var de sånn den første ti'a (husker ikke hvor lenge) han fikk fast føde. Det er vel ikke så lenge siden du begynte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner? Sikler han mye? Har mye spytt i munnen når e holder på å klør i gommene, og når det svelges, blir det til grønn slimete bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipsene jenter... :o)

Skal følge allmentilstanden hans, men tenkte kanskje å ta en telefon til helsestasjonen på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora hadde også endret avføring i den perioden da hun startet med pæremos - som hun reagerte på etter min oppfatning. Hun vil vel aldri få morsmelkbæsjen igjen, men har tidvis gulgrønn avføring.

Du har det under kontoll så lenge du følger allmenntilstanden, som du sier - og mammaen har alltid rett (dvs magefølelsen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...