Sommerfugl78 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg fryser mye og bruker ullstrømpebukse/ ullstillongs om vinteren. Jeg tenker på påsken (enda en stund til, men), da drar vi sikkert på fjellet. Er det noen som vet om og evt. hvor jeg kan få kjøpt mammma-ullstillongs helst u/fot og litt tykke a la de på sportsbutikker?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 det lurer jeg også på. for mine er for trange over magen nå.er avhengig *dytter*
Zznorkfrøken Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Det lette jeg skikkelig etter uten å finne, men jeg hadde en ullstillongs (Devold str M "aquaduct lady") fra før, som passer fremdeles en uke før termin. Den er ganske vid og har ikke stram strikk, men satt godt på en ikke-gravid mage også. Og er god og varm. Alle de andre ullstrømpebuksene mine har vært helt ubrukelige lenge. Jeg har bare funnet gravide-strømpebukser med OK passform i bomull, og det holder ikke nå.
Gjest Ut på tur Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg hadde sendt en mail eller tatt en telefon til Janus fabrikken.De er den eneste produsenten på ull undertøy som produserer i Norge (utenfor Bergen) jeg aner ikke hvor kule de er i forhold til sære forespørsler, men det kan jo være verd ett forsøk. spør om de kan lage et par bukser som er litt høyere over magen og videre i livet. (jobber masse damer der så de veit sikkert hva som trengs når man er gravid) Dere er jo to stykker med samme problemet. Kanskje dere kan slå dere sammen ? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Hei, Prøv på www.la-vida.no sin nettbutikk. De selger janus ullstillongs...
bridie10 Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Eg kjøpte ullstrømpebukse fordi eg likar å gå med kjole/skjørt. Eg gjekk på ein spesialbutikk for strømper, og då fekk eg eit godt tips: kjøp ei "vanleg" strømpebukse i stor størrelse, og bruk den "bak fram". Ofte er det jo meir plass til rumpa, så hvis du kjøper eit par størrelser over din normale blir det både plass til rumpe og mage når den er på bak fram. Det funkar i alle fall for meg, den går fint opp over magen og er ikkje stram i det heile tatt på meg som er 33 veker på vei.
Sommerfugl78 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2007 Takk for tips! (Har en med hull som fremdeles passer :-p)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå