smurfen :o) Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Håper det er mange som kan komme! Håper de nybakte mødrene kommer, gjerne med de små nurkene eller med bilde av de så vi får se:o) Jeg kommer hvertfall )
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Jeg skal prøve å lenke fast sambo! Klarer jeg det kommer jeg! )
kreps1976 Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir gjerne med denne gangen og. Det var hyggelig sist! Ligger Pizzastua nede i sentrum?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Hei... Jeg kommer... Pizzastua ligger rett nedenfor Dollys der vi var sist.
JennyÖ Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Hej! Jag kommer också! Ska bli jätte skoj. Jag missade ju förra =).
SoooExcited Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Dette hadde vært gøy, og jeg skal prøve å komme innom etter at jeg har lagt eldstemann! Dere blir vel sittende en liten stund?
Lilleprins og mamma Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har ikke vært med på treff i Asker før og vurderer sterkt å komme nå på onsdag. Bor i Slemmestad. Lyst til å bli kjent med flere gravide mager. :-)
Etinha Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Hei, jeg har termin 09. april, er treffen for april jenter? jeg har veldig lyst til å treffe andre fra asker og bærum! håper jeg kan bli blir med..
Sitronelle Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Hei Treffet er for alle gravide kvinner - Og de som har født er også velkommen Så kom med! Jo fler jo bedre Selv har jeg termin 6 mai og andre har i april og kanskje før det og andre litt senere Sees!
Två små trollungar Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 Jeg og Amanda prøver også å komme.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. februar 2007 #14 Skrevet 6. februar 2007 Sambo er hjemme! (Heeeeelt utrolig!!) Så da kommer jeg i morgen! Gleder meg til å treffe kjente og ukjente!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. februar 2007 #15 Skrevet 6. februar 2007 Så gøy.. Da blir vi skikkelig mange.... Ses i morgen..
Gullemor Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 Med et lite forbehold: Ingvild og jeg kommer også. ) Vi gleder oss!
Lilleprins og mamma Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Hei!! Ville bare si takk for i går til dere som var på treffet. Det var kjempekoselig!! Hyggelig å bli kjent med noen som ikke bor så langt unna. Håper det ikke blir for lenge til neste treff. Skal prøve å slenge meg med på tirsdagene når jeg får mulighet. God helg!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå