Lykkelioggla Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg elsker salt mat, egentlig alt sterk krydret mat. Men pgså når det gjelder godteri så må jeg bare ha alle mulige slags salte ting: tyrkisk pepper er jo en favoritt da. Flere har kommentert at jeg spiser mye salt. Hvor farlig er dette egentlig? Hva er det farlig for?
julisol Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Salt holder vann tilbake i kroppen og gjør at du kan bli mer hoven. Det kan også gjøre at blodtrykket ditt blir høyere. Hvis du har problemer med noe av dette er det veldig lurt å kutte ned på saltet. Men er helt enig med deg i at det er godt med salt mat og salt odteri nå! Jeg spiser litt potetgull og salt lakris innimellom - men unngår å salte maten ekstra - og prøver å holde meg unna salte halvferdige matretter.
MomInUSA Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Hei - enig med du!! Godt ja. Sitter paa jobb akkurat naa og knasker paa soeppel-dynga som min soester sente over til Jul - og plukker ut bare de salte dropsene. Hjemme har jeg salt sild lakris - som ogsaa hoerest godt ut akkurat naa.... (maa hente det i lunsjen hihi) Ellers saa er sterkt krydret mat og salt potetgull skikkelig godt naa ja. Litt rart, sist jeg var gravid foretrakk jeg de sure dropsene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå