*Sweetheart* Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Er det noen som har vann i kroppen? Ser det tydlig på begge beina, men er "bare" 13 uker på vei. Er det vanlig å få det så tidlig?
Loglady Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har også mer vann i kroppen enn vanlig. Merker det spes. på ansiktet og lårene. Pleier å bli sånn før mensen også, så det er nok hormonene. Tror ikke det er uvanlig, men sikkert greit å spørre lege/jordmor for sikkerhetsskyld.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg fikk mye vann i kroppen rundt uke 12 sist gang... Og det ble myyye mer før jeg fødte. Denne gang har jeg heldigvis ikke så mye vann enda, men jeg regner med at det kommer mot slutten =) Det blir stort sett borte etter fødselen, så jeg tar det ikke så tungt jeg. (sist ble alt borte på to uker)
laffe*høygravid* Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har de siste dagene merket at jeg har litt vann i kroppen ja... leggene mine er tykkere, og fingre og håndledd. Merket det spesielt da klokka lagde skikkelig merker i håndleddet... er i uke 20..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå