mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 nå til helga skal vi ta fatt på den forferdelige nattavveninga..lillegutt er våken 2 til 3 ganger hver natt og nå er jeg så sliten at jeg snart stuper.. Og derfor lurte på hvordan dere har gjort det? Sitter dere inne hos barnet mens han\hun skriker eller går dere bare inn og viser at dere er der innimellom eller lar dere barnet bare skrike seg i søvn? Hørt så mye forskjellig.. håper dere kan hjelpe meg litt..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Er ikke helt for srikemetoden for det orker jeg rett og slett ikke.Men vi sattt inne hos han og det virket etter 5 dager
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Har prøvd det meste nå føler jeg også sa helsesøster at så lenge han spiser 4 grøt måltider om dagen med melk om dagen så skal han ikke ha behov for melk om nattan.. Er egentlig i mot skrike metoden jeg også,men vet ikke hva annet vi kan gjøre nå..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Får han fire ganger grøt hver dag? Kanskje du burde gitt middag? Vi skal også avvenne til helgen, begynner i dag... Pappa skal prate med ham når han våkner på natten (bare hviske litt for å gi trygghet) mens jeg sover i et annet rom. Så får han ligge for seg selv og finne roen igjen. Om han illskriker så blir han selvsagt trøstet, men ikke tatt opp. Gruer oss, men nå er det på tide. Poden er 7 mnd og vi må få sove natten igjennom snart... Helsesøster sier at han må få pupp i fem-seks tiden, men det er ok om han har sovet natten igjennom. Lykke til til dere og.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 han får middags glass klokka 4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå