Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Er skikkelig utafor i dag (de siste dagene...) uten at jeg helt vet hvorfor!! Har vært gjennom en rettsmegling ang min eldste, og det har vært et helvete da barnefar har misbrukt jenta. Nå har vi vært til psykolog for å få en vurdering av henne,slik at han ikke skal kunne ha samvær.. Venter på denne rapporten, og gleder/gruer meg skikkelig! Vi har levd med dette marerittet over oss de siste to år,og nå skal det avgjøres... Har en nydelig liten gutt som er verdens snilleste, en fantastisk tapper stor jente og en veldig snill mann (ny:)) Men likevel er jeg så utrolig utafor,har skikkelig klump i magen hele tiden.. Tror jeg trenger en trøsteklem eller to...
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 huff da, vet ikke hva jeg skal si, men ville bare gi deg en god og stor klem. håper alt ordner seg nå og håper han ikke får noe samvær. stå på.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Oi, uff vet ikke hva jeg skal skrive jeg, bortsett fra at jeg forstår deg VELDIG!!! Ikke rart følelsene blomstrer med alt det du/dere har opplevd. Det blir sikkert bedre når det endelig avgjøres og dere får lagt alt det onde bak dere!!!! Fy f.... blir kvalm av faren hennes, også må dere i tillegg gjennom det helvete pga han! Nei, har som sagt ingen ordentlige ord for dette! Men sender deg og jenta di iallefall mange mange mange mange trøsteklemmer!!!!!
*Magic* Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 STOR trøsteklem kommer her... Hørtes ut som du trengte det. Fint at du har en snill mann, og godt at det har blitt oppdaget hva faren har gjort. Den rapporten kan ikke annet enn å tale til deres fordel.
Bambino&brødrene Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Uff det kan ikke være lett å måtte gå igjennom dette. I stedenfor å si meningen min om denne barnefaren (selv om jeg klør etter %T#"!!=¤#&!!!!!!!), så sender jeg deg masse varme trøsteklemmer og ønsker deg lykke-lykke-lykke til! Håper jenta aldri trenger å være sammen med ham igjen! Hun skal være glad for at hun har en mamma som du. Ikke rart du har klump i magen, det hadde nok de fleste hatt i din situasjon. Masse klemmer fra meg til dag.
Candy girrrl Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Oi, for et mareritt! Stor klem til deg og dine. Vær glad det ble oppdaget så tidlig og at han er ute av livet deres. Må være tøft å oppleve noe sånt. Vet bare ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon.. men deppa hadde nok bare vært forbokstaven. Huff..
Nicita73 Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Du kan få så mange trøsteklemmer du bare trenger.....føler med deg, det er en utenkelig situasjon å sitte i. Vær tapper for barna dine, og støtt deg på oss når du trenger det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå