Gå til innhold

Snakk om triller!!! hehe

Anbefalte innlegg

I dag når jeg kom fra byen, hadde vært å tatt ny blodprøve.. så satt jeg på do og der kom det mer blod. Har vært blødningsfri nå i går og i dag tidlig... men den gleden skulle ikke vare lenge gitt..

Så da er det å kjenne på nervene igjen og prøve å være positiv igjen da!! Ikke lett dette her lenger.

Får svar på blodprøve på mandag så blir det u.l på fredag 9 feb..

FOR EN TRILLER!!!!!!!!!!! (endelig etter 11 år ser man krysset jippi!!! men så skjer dette)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8043154-snakk-om-triller-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jammen ikke rart at du faar nerver av dette, tror jeg hadde vaert klar for en valium jeg om det hadde vaert meg. Men det kan man jo selvsagt ikke ta naar man er GRAVID :)

Gratulere saa masse, 11 aars vente tid er jammen lang nok.

Hcg'en din har jo hatt en kjempe fin stigning, saa det er jo grunn til aa vaere optimist.

Jeg folger spent med fra over dammen, og krysser alt jeg har for det at det skal gaa bra denne gangen!

Guuuud Tullemor....Dette er bare et drama.....!!!

Føler med deg og fortsetter å tenke positivt! Du er helt klart en av de som blør i svangerskapet og det er normalt. :o)

Tenker på deg! Dette går bra - positive tanker fra meg!!

God klemmm

Annonse

Guriland, skal ikke være bare bare dette her! Men det ordner seg, du har jo hatt en fin stigning på hcg, å det er jo mange som blør en del i førsten! Du må prøve å holde deg positiv nå da, selv om det kanskje er letter sagt enn gjort! Skal krysse alt jeg har for deg, dette skal gå bra!!!!

Masse lykke til!!!!

Annonse

Hei Tullemor.

Jeg er ganske ny her, men har fulgt deg de to siste ukene. Gratulerer mye med spiren. Jeg hårer virkelig blødningene dine gir seg snart. Unner deg det beste etter 11 år med slit. Har selv holdt på i 3 år og syns det er lenge. Kan bare tenke meg hvor sliten du er.

Jeg testet selv positivt i dag. Håper vi begge får ruge lenge sammen.

Masse lykke til!!!!!!!!!!! :-)

Hei Tullemor! Har fulgt deg, selv om jeg ikke har skrevet til deg... Det er forferdelig nervepirrende! Jeg har prøvd det selv et par ganger nå, og det er som en kjempestor såpeboble som ikke må sprekke! Føler virkelig med deg disse dagene... Det er tøfft, men det er vist det som gjør oss sterke, er det noen som sier...

Sender deg en stor klem og krysser fingre og tær for at dere har lykkes nå *krysekryssekrysse*

Fy søren, jammen er du tapper, Tullemor! Jeg trodde det var idag torsdag du skulle få svar på blodprøven? Hvem trenger ekstremsport når man kan delta i dette! Alt vel med meg - så langt - skal på ul i slutten av februar (hvis spira sitter så lenge). Prøver å ta det med ro og ikke ha for stort fokus, for ikke å bli så skuffa hvis jeg mislykkes. Men er ved godt mot så langt!

Å dette er så spennende vennen!!! At det går ann å ha nerver til slikt. Men jeg har masse positive tanker!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk, om en uke skal du på ul. Jeg er kjempe spent og er overbevist om at dere får se et bankende hjerte:o)

masse klemmer og ønsker om en god helg:o)

Huff, kjenner dette god igjen...hadde det slik hele forrige helg, men jeg spontanaborterte ikke før man. kveld.

Men under denn tiden, har jeg lært VELDIG MYE!!!

Det er ikke en selvfølge at en mister selv om en ser blod, en kan selv ha mensen og ikke abortere....

Men vær så snill, prøv å gjør kjkke ting, slik at du ikke blir for fokusert på det som skjer. Vi var kommet nokså likt og dersom du får en SA, så er du ikke i tvil på hva som har skjedd!!!

For det ser du med en gang!!!

Håper virkelig du tar dette råde til deg, skulle ønske noen kunne sakt dette til meg i løpet av forrige helg og uken som var.....

Lykke til !!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...