Gå til innhold

ajja66lurer på hvordan det går med deg og en liten oppdatering til dere andre.

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? skulle du igang med ivf?

Og sånn ellers så har jeg ikke klart å bli gravid da selvom det i teorien skulle gått, siden jeg har blitt gravid en gang, etter at jeg ble sterilisert. Har holdt meg endel borte fra sidene i det siste fordi jeg kjente motløsheten tok tak i meg. Nå er dette i ferd med å endres.

Jeg skal nå inn på riksen i begynnelsen av mars for refertilisering. Trodde dette kunne gjøres med lap, men det var visst ikke slik. Blir et bikinisnitt på ca 7 cm og innleggelse i fire dager. Gruer meg litt, men hva gjør man ikke?

Jeg fikk innvilget refert. fra det offentlige fordi jeg ble uønsket gravid etter sterilisering og at det faktisk gjør noe med kvinnesinnet (Endte i sa). Samboeren min har jo ikke barn, så for oss er dette en kjempesjanse.

Fortsetter under...

Hei lal69. Lenge siden du har vært her inne. Har lurt på hvordan det går med deg. Det høres flott ut at du endelig skal inn å "staket opp" egglederne. Skal se du blir gravid på et blunk når kysten er klar :-) Ønsker deg masse lykke til.

Som du sikkert skjønner har jeg satt meg fast her inne. Har kommet til 18.pp nå og er i ferd med å gi opp. Er utrolig sliten av alle skuffelsene. Nå tar vi en pp av gangen og så får vi se hvor lenge vi orker dette.

klem fra

Så koselig å høre fra deg igjen, da :-) Jeg husker deg veldig godt fra tidligere og har jo lurt på hav som ble av deg. Godt å høre at du er tilbake i stor form - skjønner at du gruer deg for operasjonen, men du får ligegr der og tenke på den nydelige lille babyen som skal bli resultatet av dette! Ser frem til oppdateringer fra deg - det er ikke lenge til marsm og så er det bare å sette inn prøvingen etter det! Må du forresten vente en tid etter operasjonen eller er det bare å sette igang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...