rødhette* Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Når man får utbetalt den første gang, får man et utbetalingskort da eller hva? De vet jo ikke noe kontonummer til å betale inn på...
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Du får det enten måneden etter at barnet er født, eller utbetalt for to mnd, mnd etter det igjen. Du får et vedtaksbrev og der ber de deg om å gi de beskjed om kontonr. Bare til å sende inn et skriv da om hvor pengene skal :-)
Heira☆ Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Jeg gikk innom trygdekontoret her om dagen jeg, for jeg hadde ikke fått sist mnd., som da skulle være min første. Og da fikk ho kontonr. da som dem skulle sett inn på f.o.m. denne mnd. Tror ikke dem sender ut giro. Da kan det hende du ikke er registrert heller. Ta deg en tur innom dem du.
bosh Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Sannsynligvis vil du få brev fra NAV hvor du blir bedt om å sende inn kontonr du vil ha overført pengene til. Det gjorde jeg, men det tok 2 mnd før jeg fikk første barnetrygd.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Jeg fikk det i midten av Januar. Med andre ord ca en mnd etter at hun var født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå