Gå til innhold

UL igår:)

Gullgrisen m/ novemberspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk vi se det lille underet som koser seg inni magen min. Fikk vite at jeg er cirka 14 uker på vei (noe som stemmer med det jeg selv trodde) og ikke 20 som fastlegen min satte opp i utgangspunktet. Har veldig uregelmessig mens så det er ikke så greit å vite.

Men uansett så var det helt fantastisk å se det lille hjertet slå, to ben, to armer som vinket litt, fingre, nese, munn og hake. Og alt stod bra til. Så nesten ut som han sugde litt på totten gitt...Jordmor skrøt av en fotogen liten sak, så på kjøleskapet henger det nå 4 bilder av vår lille fotomodell.

Siden jeg var kommet så kort så skal jeg tilbake om 4 uker for å fastsette termin og vi gleder oss allerede til å se nurket igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så moro:) Godt å få bekreftelse på at alt er ok:) Blir spennende når dere skal tilbake igjen, da! Lykke til videre:)

Skrevet

Så koselig :) Høres omtrent ut som min opplevelse d der :) Jeg og var ca 14 på ul for en uke siden, men fastlegen var usikker på om jeg egentlig ikke var 20 uker på vei...Men jeg selv trodde mest på 14.. :) Vårt lille nurk var ikke så fotogen da, ville bare turne h*n! He he...så vi har ett bilde på kjøleskapet, men er ikke så lett å se h*n på d! :) Ville bare gjemme seg bak morkaken... SKal tilbake 5.mars jeg, og gleder meg masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...