gullungene 01 og 06 Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 mitt lille gull er syk for første gang. hoster masse og er veldig tung i brystet, det piper veldig. har selv astma og er redd det skal være det. var hos legen med han i går fikk efedrin men syns han er tyngre i dag. han har kastet opp alt melk han har drukket i dag. drikker masse vann da. har ikke noe særlig feber. 38,2 tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Huff! Stakkar liten:( Ikke noe gøy når de er syke nei! God Bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 1. februar 2007 #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Stakkar, har astma jeg også. Er ikke noe gilt å gå å tenke på det. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 #4 Del Skrevet 1. februar 2007 Om du synes han er tyngre idag, synes jeg du skal vurdere å ta en tur til til legen, evt i morgen, slik at du får en ny vurdering. Piping kan ofte være slim helt sentralt i luftveiene, men greit å få en vurdering med lytting og en liten blodprøve (CRP) for å sjekke. Men almentilstanden er viktigst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 1. februar 2007 #5 Del Skrevet 1. februar 2007 God bedring til lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. februar 2007 #6 Del Skrevet 1. februar 2007 huff og huff. God bedring ja. Ikke noe kjekt med syke unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Huff, er ikke noe koselig når de små er syke, altså! Hvordan går det med gullgutten din i dag, da? God bedring, i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå