Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 noen med flate brystvorter her.... puppene mine har blitt helt rare..de er jo så store, men har liksom ikke "knoppen" er redd jeg ikke kommer til å klare å amme.. what to do?????????
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 du får få typen til å suge dem ut igjen...;P neida,det ordner seg sikkert.. mine var også slik før jeg ble gravid men nå er det ordnet seg..er i uke25..=)
minime<3 in belly Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 jeg har ei venninne som har "innover" brystvorte. Hatt fra før fødselen og hun hadde masse melk, men hadde problemer med at ungen ikke ville ha puppen, men det tror jeg ikke har noe med hvilken form puppen har. jeg tror det er helt individuelt på hvem som får til amming eller ikke. Men du kan jo forhøre deg med legen din. De vet stort sett alltid råd.
Loglady Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 På apoteket kan du få små sugekopper til å sette på brystvortene for å trekke dem ut. (Må gå med dem så og så lenge per dag, tror jeg). Laget for de som har flate eller innovervendte brystvorter, slik at ammingen går lettere.
Cam_gutt_4_6 Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg måtte forme det ene brystet med hendene og nesten stappe det for at gutten min skulle klare å ta brystet pga brystvorten på ene brystet, men etter at jeg ammet er vorten blitt mye mere struttende! -Så til neste runde er jeg ikke bekymret! Det går nok greit, og skulle det være vanskelig, så får du hjelp på føden eller ammehjelpen. -Og får du ikke hjelp så be om det! -Er det travelt, så er de ikke alltid like oppmerksomme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå