Gå til innhold

Treff for oss unge i Trondheim??

Snørrkvalpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen her interessert i å få til et treff for oss unge i Trondheim i løpet av de nærmeste ukene??

Jeg for min del kjenner nesten ingen her, og de jeg kjenner studerer og har ingen planer om unger!!

Derfor hadde det vært fint å bli kjent med noen som skal ha barn her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hørtes gøy ut:D har lyst til å være med!

Skrevet

Det går ann vettu!! blir gjerne med!! :D

Skrevet

Hadde vært veldig trivelig det vettu, vi kan arrangere et via BIM-treffene, og skrie at det er for oss under 25 f.eks,!!??

Skrevet

ja:D hvor gamle er dere da?=)

Skrevet

Jeg blir gjerne med, men bor et stykke utenfor Trondheim. Er på kontroll på St. Olavs annenhver uke da, og skal dit igjen den 20. februar, kanskje det passer for noen å treffes da? :) Er forresten 17 år og har termin 16. Mars!

Skrevet

For meg passer det når som helst.

Har gått ut i permisjon fra skolen nå:)

Skrevet

Hei! Har nettopp meldt meg inn i barn i magen.com. Og fikk se denne mld. Hadde vært kjempekozeli å fått i gang en treff for dem som er unge og gravide i trondheim. Så håper jeg at det går an å få noe til etterhvert.

Skrevet

Jeg er fortsatt med på teff jeg, for meg passer det også når som helst. Hadde vært fint å truffet noen i samme sutuasjon. Kanskje noen kan legge ut på BIM-treff sidene, hvis det er interesse fortsatt??

Skrevet

Jeg kan legge ut et BIM-treff=)

Hvis noen har nooen forslag til dag, kan de skrive det i løpet av dagen, så legger jeg ut et ikveld:)

Skrevet

hva med 20 februar?Siden Liten guttebebis i mars <3 må reise ett stykke for og komme seg inn til byen,å hun sier hun skal inn til tr.h da?

Vis ikke.så passer det når som helst for meg...:)

Gidder du å legge ut linken til treffet her inne,så jeg finner den?

Er helt grønn på denne siden enda...hehe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...