anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 jeg var super"mann" i 2 trimester men har nå ikke noe energi igjen... Jeg har heldigvis få oppgaver i hverdagen nå men orker nesten ikke å gjøre de engang. Flere som er veldig trøtt og sliten nå på slutten?
Krølle79 Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Det der høres kjent ut, du.. Er 33+2 idag, og sofaen er en god venn..
smørblomst og lille Ole Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Ja, kan slenge meg på denne. Jeg sover helt elendig om natten. Våkner flere ganger om natten av kramper i hoftene og av at jeg må på do. Når jeg først har sovnet, så er det bare få timer til jeg må stå opp med barna kl 7. Det er ikke mye jeg orker å gjøre om dagene. Klesvasken og oppvasken må jo alltid tas, men det er fint lite jeg ellers orker å gjøre. Det blir sikkert stritt etter at babyen er født også. Men jeg satser på at energi og guts kommer tilbake når magen forsvinner :-)
Krølle79 Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 oh yeah.. Den derre nattesøvna, ja.. velkjent sak.. Er nok med på å bidra til at dagene ofte føles litt lange..
Frk. Vable Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jepp!! Opp flere ganger om natten på do, så levere i barnehage, deretter på jobb for så å komme hjem med vondt i ryggen og begynne å gjøre husarbeid siden samboeren ikke gjør nok! Er ganske ferdig, ja!
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 bra, da er det ikke bare meg, begynte å tro jeg var blit lat. Har jo egentlig masse ork og energi men ikke nå. Juni80, jeg hadde sånn som deg helt fram til jul men så ble jeg syk og har vært sykemeldt siden. Det hjelper i allefall mye for nå får jeg sove noen timer på dagen. Men plutselig er det tid for å hente barna igjen og vips er dagen gått Ja ja, gleder meg til lille frøken kommer.... Krølle, vi kan jo komme til å havne på føden samtidig Hadde vært moro det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå