Gå til innhold

Lite liv i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si til dere som ikke har en så veldig aktiv krabat i magen, at dere ikke må bekymre dere så mye. I mitt forrige svangerskap kjente jeg ikke så mye liv. Det sparka litt nå og da, men aldri så det var ubehagelig på noen måte. Jeg våkna aldri på natta pga spark, og pappaen fikk nesten ikke kjent at jenta sparka heller.Jeg husker at jeg bekymret meg masse fordi det var så lite bevegelse.Men jenta ble født 2 uker over tida, og var bare helt nydelig. Og det beste av alt var at hun var like rolig som hun hadde vært i magen. Hun sov masse både på dagen og natta. Vi hadde en fantastisk barseltid, uten nattevåk og gråt. Nå er jenta 1 år gammel, og hun er like aktiv som andre 1 åringer.

Nb: Hvis det har vært mye liv i magen, og det plutselig forandrer seg, bør dere kontakte lege eller jordmor. Men så lenge det er stabilt må dere kose dere.

Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre... :) Jeg er 15 uker i dag, og begynner å bli litt utålmodig. Tror jeg har kjent liv enkelte ganger, men det er så flyktig og så sjelden at jeg er neimenn ikke sikker. Skulle gjerne kjent noen skikkelige bevegelser, så jeg kunne slippe å bekymre meg... Var på ultralyd for to dager siden, og da lå ungen ganske rolig og beveget bare litt på beina. Alt så greit ut, men man bekymrer seg jo for så mangt...

Skrevet

jeg kjenner ganske lite liv...men jeg kjenner jo ca hver dag,så er fornøyd og vet de har det bra=)=) er 23+6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...