Gå til innhold

Flere ColaLightoholikere der ute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har greid å kutte ned fra 1,5 liter om dagen til et par-tre glass om dagen..........Har kuttet kaffe helt, fordi jeg ikke har lyst på. Er det flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe smaker ikke godt lenger. Ihvertfall ikke hjemme..

Vi har for det meste drukket Pepsi Max og Bris hjemme. Etter at Cola zero kom er det den vi har drukket.

Må vel si at jeg drikker brus, kanskje også mer enn normalt. Men så lenge jeg drikker melk og juice til maten, og kutter ut kaffe synes jeg at jeg allikevel er "sunn nok" med tanke på dette...

De dagene jeg er sliten og har skallebank (ikke migreneanfall), så blir jeg faktisk bedre av å drikke etpar glass vanlig cola. Vet ikke om det er psykisk, eller om det faktisk er noe bra i cola når man er sliten og trøtt i hodet... Men det hjelper, og det er hovedsaken for meg.. Men vi kjøper aldri cola og har stående hjemme. Da blir det å kjøpe en halvliter når det er behov for det..

Skrevet

colaholiker , ja men ikke light her i gården. Nei den ekte varen, men etter at jeg ble gravid drikker jeg kun om helgene. Men det føles ikke sunt

Skrevet

coca cola på glassflaske... har blitt fullstendig hekta!!!!!!!!!!! i2uker nå... drakk skjelden brus før... men må være på glassflaske!!!!!!!! namnamnam

Skrevet

Glassflaske - det hoerest godt ut det...... Jeg har alltid veart hekta paa cola light, men har alltid hatt problemer med aa drikke det i begynnelsen av svangerskapet - gjoer meg kvalm paa grunn av kullsyren. Men naa er det bedre og er tilbake med aa drikke cola light, men bare en boks om dagen (de har bokser her borte) Spurte legen sist jeg var gravid om det var skadelig for babyen eller om baabyen kan merke effect av det. Han sa at forskning viser at man maa drikke en 12 pakke med bokser om dagen minst foer det er et problem og babyen kan merke effect av det (nesten tre liter). Saa jeg tror man kan unne seg litt cola light om dagen -uten at det er noe problem iallefall.

Skrevet

Sluttet å drikke all brus som inneholdt koffein da jeg oppdaget at jeg var gravid. Har ofte lyst på cola light da, så hender jeg smaker en slurk av glasset til samboeren i ny og ne. Men er forsiktig både pga koffein og kunstige søtningsstoffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...