Gå til innhold

UL og kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag var jeg på UL og vektestimering. Barnet var litt under normalen, men det var i følge legen ingenting å bekymre seg for.

Ved slutten av undersøkelsen spurte jeg om han kunne bekrefte at det er ei jente. Det var samme legen som tok UL på meg i 18.uke, og han mente da at det var jente.

Nå så han helt tydelig pung og utovertiss.

Kan jeg stole på dette? Det var samme legen som for 20 uker siden sa det var jente. Noen andre som har opplevd det samme?

Dette var en overraskelse, men selvfølgelig like gledelig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han sa han så pung og utovertiss, så kan du vel stole på det. Vi var på 3D UL for et par dager siden og fikk t.o.m. bilde av utstyret... Men vi fikk beskjed om gutt på det ordinære UL`n også da...

Men det kan vel være litt vanskeligere å se det rundt uke 18...

Skrevet

Litt sent for vår herre å ombestemme seg de neste to ukene ;) Så du kan nok stole på at det er en gutt. Det kan være vanskelig å se forskjell i uke 18 ettersom også jenter kan ha stor klitoris. Kommer også an på hvordan babyen ligger når man er på ul, ligger det noe foran (f.eks. navlestreng) kan det nok være ekstra vanskelig å se. (Og de sier som regel at de tror så tidlig).

Skrevet

Oj ble litt nervøs jeg nå... hadde en UL i uke 18 da sa hun jente en ny i uke 19 hoss ei anna hun sa å jente.. men skal nå i uke 31 sier de gutt da blir jeg sjokka.. like gla men sjokka mye ROSA som må byttes da og navn;-P.. men det er vell sjeldent det forekommer ,men gjør visst det av og til?!

Skrevet

Jeg hadde samme opplevelsen med min førstefødte;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...