ks23 med William og Lucas Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Noen som har noen gode råd?? Kjenner fingrene stivner til mot kvelden og beina.... Føler kansje at ansiktet har blitt litt større også...Er dette normalt så tidlig??! Håper på svar fra noen med erfaringer......
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 helt vanlig. Jeg fikk selv vann i kroppen rundt 3 mnd på vei. Nå er jeg i uke 29 ög det er ille på kvelden og natta. Beina føles som tømmerstokker og det blir vanskelig å gå. Det er lurt å sitte med beina høyt så mye som mulig.
tuppen og lillemor Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 hei, har ikke så mange råd å komme med, men du er ikke alene, jeg er 32 uker og har hatt vann i kroppen lenge, spes legger og fingre, det er der jeg har merker etter sokker, og ringene mine får jeg ikke på... så du er iallfall ikke alene, det er nok fler av oss.
ks23 med William og Lucas Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Oki,for har prøvd og ligge med beina høyt om nettene men det funker dårlig gitt... Jah jeg kjenner det er ubehagelig og gå ja når jeg har sitti lenge..Begynnt og slite litt med ryggen også så dette kan bli spennende
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Gikk med tvillinger for halvanna år siden, å hadde elefantben pga mye vann i kroppen. Kompenserte dette med å holde bena høyt meste parten av dagen (var så dårlig at eg satt i rullestol når vi skulle noen plasser). Nå er jeg i uke 33 med en i magen, og plages også denne gang med vann i bena, spesielt når eg har sittet med bena ned mot gulvet, eller når eg har sovet. Da hjelper det og å drikke mye vann, sitte med bena høyt eller bevege meg litt for å holde blodsirkulasjon i gang.. Lykke til!
ks23 med William og Lucas Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 Oki, takker for rådene så lenge...Håper da ikke jeg blir så ille som deg stakkar og må sitte i rullestol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå