Gå til innhold

Babypakkenen fra apotekene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært å hentet denne. I dag var jeg innom apoteket og hentet min. Der var det en spray, tror den var til mor og det sto "Anti irritating". Noen som vet hva denne er til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss, kommet nye da eller?? Dette hakke jeg fått..Hmm...Står det ikke på norsk da hva det er til??!

Skrevet

trur det er sånn ansiktsvann i sprayform, ja.. :)

Ellers var denna apotekpakken oppskrytt, synes jeg..

Skrevet

Hva er denne babypakken for noe igjen? Husker jeg leste en del om den i begynnelsen av svangerskapet, men nå som det er aktuelt finner jeg det ikke igjen. Hva får man? Når kan den hentes? Hvilke apotek? Må man ha med noe for å få en sånn?

Skrevet

Jeg har ikke fått printet ut den lappen, for printeren virket ikke den dagen jeg registrerte meg... Er det noen som vet om det holder med det referansenr som stod på kvitteringen? Skal hente den på apotek1.

Skrevet

Syns du? Fikk så masse fint jeg, og var kjempefornøyd :)

Skrevet

Hei Mille80.

Det er en pakke med forskjellige prøve produkter fra forskjellige leverandører..Blandt annet bleier, rangle,tannbørste og tannkrem++ Kjempe grei pakke og prøve seg fram med trur jeg. Den kan hentes på allinace potekene, Apotek1, Ditt apotek også husker jeg ikke det siste..Den kan hentes da du har tre mnd igjen, noen gir den ut før.

Skrevet

man kan hente den på alle apotek. Hentet min i dag, og da fikk jeg: 6 bleier, smokke, tannkost, tannkrem, kremprøve, bitering og en pakke med always til mor.

Skrevet

gå på apotek1 (tror de samarbeider med de andre apotekene også, så du får nok henta den andre steder også..). De vet når du får henta den, men tror du må være minst 4 mndr på vei... Du fyller ut et skjema der, så får du den..

Den inneholder bl.a en smokke, litt bleieprøver, bitering, reklame (of course!!), liten prøve på dusjsåpe, den ansiktssprayen og vareprøve på babysalve... tror jeg det var.... :)

Skrevet

Du trenger ikke den lappen bare og si at du ikke har printer/skriver hjemme.

Skrevet

Takk, takk:) må nesten reise en tur med en gang:) moro med prøver:)

Skrevet

Uff, bare et lite dumt spm til.. hvilken lapp må man printe ut som det står der oppe? hvor finner jeg den?

Skrevet

hei e på lengte visitt fra 2.tri. Leste lenger opp om registrering! kor registrerte du deg? e babypakke nåkka alle får?

Skrevet

Og da har jeg jammen meg vært på apoteket og hentet babypakken selv jeg. Prøvde meg på at jeg ikke hadde printer hjemme, men hu måtte nesten ha kvitteringa for å gi den ut sa hu.. Men snille apotekdama registrerte meg på nytt på nettet mens jeg sto og ventet:) så nå er den i hus:) takk for opplysninger over!:)

Skrevet

Jeg fikk bare et skjema jeg kunne skrive på med penn, jeg :-)

Men lurer også på det med størrelse på smukken..

Skrevet

Den sprayen som følger med babypakken inneholder kun vann! latterlig produkt spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...