Gå til innhold

Vedr treff cafeen munch museet kl.tolv 8 februar.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med å hive meg på om ikke noe annet dukker opp=)

Men hva er enkleste veien dit? har liksom ikke vært der på åresvis.. hehe..

Skrevet

Jeg kommer en tur, hvis ikke junior holder baluba hele natta :)

Skrevet

Jeg har så lyst til å komme (fikk aldri kommet meg på treff i graviditeten,men vil gjerne hilse på), men så har jeg en dum eksamen den 9. feb, æsj...

Men skal følge med på siden her, for jeg har siste eksamen 16. feb, så etter det er jeg bare mamma! :o) Og da vil jeg og Haakon gjerne komme på treff.

Skrevet

Jeg tar gjerne med meg snuppa og kommer :o)

Skrevet

ja, men jeg blandet munch med noe annet, så vet hvor det er allikevel. Enkleste blir vel å parkere på den store p plassen på tøyen ?

Skrevet

jeg vil komme en tur, kan bare trille ned til Munch-museet så det passer jo helt perfekt da he he

er ikke så ofte på nett etter at permisjonen startet men jeg får gå inn her onsdag kveld for å dobbeltsjekke at treffet ikke blir avlyst.....

:-)

Skrevet

Oliver og jeg kommer.

Gleder meg til å treffe dere, håper jeg ikke glemmer det før torsdagen, tåka ligger tett rundt hodet mitt.

Skrevet

Jeg er ikke helt i form, og håper det ikke er den berømte influensaen som er på vei. Dersom jeg føler meg frisk og fin i morgen kommer jeg og snuppa :o)

Skrevet

Er det noen som vet sikkert at de kommer?

Skrevet

Jeg har veldig lyst, men sliter veldig om dagen. Lille gullet mitt gulper døgnet rundt... >Er så sliten.sover lite... Skal på utredning neste fredag

Skrevet

Skjønner det, har lest litt om dere..

Men kan jo hende vi kan muntre deg opp da vettu=)

Neida, skjønner at du ikke orker, men hadde jo vært greit å vite om det kommer noen, gidder ikke troppe opp alene liksom=)

Skrevet

jeg kommer en tur.... ser ut som om det blir tynt i rekkene men jeg stikker innom kafeen iallefall og ser om det er noen andre der.

om ikke annet får jeg meg selv en kaffe-tur :-)

men tolv er jaggu meg tidlig jeg står vanligvis ikke opp før 11 he he deilig med en baby som sover mye og lenge......

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ta en tur. Junior har fortsatt lakenskrekk, men vi fikk sove noe i natt så en tur ut har vi bare godt av:)

Skrevet

Vi kommer... Gleder meg til å treffe dere!! Har behov for sosial kontakt...

Skrevet

Bilen streiker, jeg har vært oppe i hele natt og det er kaldt og det snør - men jeg kommer.

Håper mange flere trosser været og kommer en tur.

Skrevet

Åh så flott at så mange kommer!! Sms'et nettopp med Prinsessen på erten og vi kommer også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...