Gå til innhold

Flere som har fått "melk" eller hva jeg skal kalle det :)

Anbefalte innlegg

Herrgud fikk litt sjokk her om dagen..Jeg titta litt på brystvortene mine og så plutselig "pipla" det dråper frem.. Er jo bare i uke 22 så jeg syns jo det er litt vel tidlig :)

Noen andre som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Jeg er egentlig ikke ferdig å amme forrige på 15 mndr. Men melka har forandret seg. Ser ut som råmelk. Så dattera mi liker det ikke. Ikke lenge til hun slutter helt. Hun tar seg en slurk og sier æsj hehe Husker jeg fikk melk i forrige svangerskap. Tror det er helt normalt :o)

Annonse

Jeg satt på eksamen når jeg var 15 uker og det bare rant masse hvit melk. hadde kommet litt blankt før. Nå kommer det fortsatt litt melk hver dag, men heldigvis ikke så mye.. ( : Moren min hadde så mye melk at hun ga ut til mange av de andre sine babyer på barsel avdelingen. Fordi flere av dem ikke hadde fått igang melka ennå. Så det ser ut som om dette er arvelig og jeg blir "Boozt-meierier A/S"..he,he

ja, det har jeg!

I høyre pupp har jeg hatt siden jeg var gravid (og mistet) forrige gang.. altså fra uke 7!!! den ble aldri borte mellom sa og ny graviditet.

melk i venstre pupp vet jeg ikke helt når kom, men merket den vel for en måneds tid siden eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...