snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hvordan har det gått med blodprøven din? Håper alt er bra med deg og at vi sees i morgen:-) Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2007 PS: Jeg kommer til å spise på "Broker". :-)
*sommer* Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Hei Snøfilla Leste innlegget ditt om at du har begynt å blø igjen, fy fillern det er urettferdig. At det skal være så forbanna vanskelig da??? Jeg får ikke svar på blodprøve før man/tirs og i går kveld hadde jeg begynt å spotte!! Kommet bare litt idag, men håpet er synkende.. Det er 16 dager siden jeg satte inn to egg og skal ta ny cb på lørdag. Vi ses i morgen. KLEEEEM
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Hmm... Har ikke skrever noe om blødninger (tror jeg). Har sprayet i snart ei uke, og venter spray-mens i helga sånn at jeg snart kan begynne med sprøyter. Synes du skal test i morgen, jeg - tenk sååååååå gøy å komme på treff m/pos. test! ;-)
*sommer* Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Hei Snøfilla Ååå sorry altså, alle navn og ting som skjer har gått litt i ball for meg i det siste. Håper det går greit med sprayen og at du ikke får for mange bivirkninger. Tenkte å teste i morgen tidlig, men jeg blør litt enda, mest brunt da men men... GOD HELG :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå