Gå til innhold

Privat UL - fikk ikke med bilde hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok UL på Majorstuaklinikken i går (hos Dr. Carsten Trolle, som forøvrig virket dyktig, og gjorde et veldig godt inntrykk). Fikk se den lille for første gang, og alt var som det skulle være. Ble så utrolig glad og lettet! Er 12 + 6 i dag.

Da jeg skulle gå, spurte jeg om det var mulig å få med print av bildene - men dette lot seg visst ikke gjøre fordi utstyret ikke var bra nok. Legen mente bildene ville bli for dårlige.

Jeg var som sagt i lykkerus, og tenkte derfor ikke mer på det. Men på kvelden ble jeg så trist fordi kjæresten min ikke fikk sett et bilde av den lille. Han måtte jobbe da jeg var på UL.

Jeg trodde utstyret på Majorstueklinikken var veldig bra? Er det flere her inne som har vært til ultralyd rundt uke 12, og fått/ikke fått med seg bilde? Enten på Majorstueklinikken eller andre steder?

Glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart! Jeg var på ul i uke 8 og fikk med bilde hjem. Fikk en gratis tur i uke 12 også for å sjekke nakkelappen (sjefen min kjenner gynekologen jeg var hos) og da fikk vi også bilde... Var hos Smestadgynekologene, som for så vidt også er billigere enn Majorstuaklinikken. Trodde MK hadde spesialisert seg på UL og da burde de jo ha utstyret i orden? Har forresten hørt mye rart om det stedet, så jeg ville gått et annet sted neste gang hvis jeg var deg!

Skrevet

Vi var på UL på Ullevål, og der kostet det 20kr per bilde, men det var ikke noe problem :)

Skrevet

Takk for svar! Tror jeg skal ringe opp der og forhøre meg. Synes man bør få med bilde når de reklamerer med topp utstyr, og man betaler 1200 kroner.

Skrevet

Oi! Hos Smestadgynekologene kostet det 700 og vi fikk med tre bilder... Legen var kjempeflink også, spesialist på ultralyd.

Kanskje du skulle ringe og klage? Dette står på hjemmesidene til Majorstuaklinikken:

"På vår klinikk får dere som vordende foreldrene følge med på ultralyden på en storskjerm i farger, og dere får med dere hjem fire fargebilder og en CD-rom."

Men det gjelder kanskje bare 3D UL.

Skrevet

Var på UL i uke 12, men det var Volvat da. Fikk med 12 bilder.

Skrevet

Jeg var på UL hos Carsten Trolle, Majorstuaklinikken rett før jul - var da like langt på vei som du er i dag - og fikk med fem fine og klare bilder av det lille underet. De er langt bedre og skarpere enn de jeg fikk med hjem fra den ordinære UL på Rikshospitalet i formiddag.

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha klagd og bedt om en ny UL med bilder.

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg ringte til klinikken i dag, og snakket med en av damene i resepsjonen. Hun sa at hun skulle ta det opp med Trolle, og ringe meg tilbake. Man skulle visst alltid få beskjed i forkant hvis det var noe i veien med utstyret. Så nå håper jeg de kan kompensere med ny time, reduksjon i pris e.l.

Skrevet

akkurat det samme skjedde meg .Jeg var også hos Trolle men fikk ingen bilder.Ringte de etter noen dager og da kunne de kompansere det med at jeg fikk gratis 3D ultralyd.. Synes jaggu meg det var en real deal ja :)) DET klagde jeg ikke på!

Ring de og klag du.

Lykke til

Skrevet

har samme opplevelse som snart 2 gull... rart du ikke fikk bilde...håper du får gratis 3d ul da...

Skrevet

Jeg var på samme sted til samme lege som deg og fikk fine bilder med hjem!! Kanskje det var noe galt med "foto-utstyret" akkurat den dagen du var der -- synes du burde få et nytt tilbud med nye bilder eller avslag i pris jeg !

Jeg var forøvrig veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...