Gå til innhold

Da var håpet ute.. og Gyn ville ikke si hva det var...

Anbefalte innlegg

Gynekologen ringte meg nå. verdiene mine var identiske med verdiene for to dager siden. hcg lå fremdeles på 142. han sa det rett ut, at det er ingen håp for noe barn ihvertfall. Jeg spurte hva dette var? hvorfor er det slik?? hva er dette? nei det ville han ikke prate med meg om over telefonen, men jeg måtte komme ned i morgen å ta noen flere prøver.... så skulle han forklare meg litt nøyere.har ikke blødd, magen er helt rolig.....

er helt knust......

:-(

så da kommer jeg nok tilbake hit igjen.....

Fortsetter under...

nei,så utrolig trist!!!!

vet ikke hva jeg skal si jeg,er vel ikke noe som funker

som trøst nå...

du får tenke at det kanskje var best for det som kunne blitt noe.

håper det blir klaff for for dere igjen!!

sender deg en stor klem !!

:-(

jeg har mistet selv og skjønner akk hvordan du har det. Vet det føles helt jævlig og at det er vanskelig for andre å sette seg inn i din situasjon, men det går over, og DU VIL bli gravid igjen. Det er sånn du må tenke.

Denne gangen var det ikke liv laga, når du får en frisk unge, skjønner du at det r en mening med alt her i livet.

Kjempegod kos fra meg.

Annonse

uff, sá trist da.... er jo ingenting man kan si heller... jeg mistet jeg og- det var kjempetrist- og jeg kjenner igjen fölelsen du sitter igjen med. Legen min sa det egentlig pá en "fin" máte. Noen ganger ordner naturen opp selv hvis det er noe galt.... Ikke at det gjör det noe lettere...

sender deg en trösteklem...

Så trasig,kjære deg :-(

Har mistet 2 ganger,og strevd med å bli gravid,så vet hvor ufattelig skuffa og lei deg du er nå. Det føles så forbanna urettferdig når man virkelig har slitt,så klart det,og deretter blir kasta tilbake til start-ruta igjen.

Vi er her for deg om du vil snakke,men ellers skjønner jeg godt om du vil ta deg litt fri fra bim og baby-snakk. Det hjalp ihvertfall meg å ta en ekstra lang juleferie da jeg hadde siste MA.

Masse gode ønsker og klemmer til deg

fra

Nei, nei nei!!!!!!!!!

Det der er så urettferdig. Jeg som var så glad på dine vegne.. Håper den snart sitter igjen for deg. Trøsteklem..

Men du har krav på å få svar på dine spørsmål hvis det finnes svar, og det må det jo gjøre??

HEI DU.... Dette var leit å høre. Men var det slik at du ikke har blødd? Så rart at legen sa det slik, det gjør jo ikke akkurat ting noe lettere da... Du sier at det er din 4 de abort, så da bør du vel få en utredning snart? Du får ha lykke til videre, det går nok bra til slutt.

Føler så med deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...