Gå til innhold

Noen sanndrömte...??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drömte i natt at jeg krysset en elv, ikke sá dyp, men dyp nok for ungene mine. Saken er at jeg bar pá to barn! og eldstejenta svömte selv... Altsá hadde jeg tre barn!!! (har bare to ná)

Man tenker GRAVID til og med nár man sover vettu! :-)

Noen som har drömt noe lignende og värt sanndrömt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt her jeg... ingen??

Skrevet

dytter igjen jeg- hadde jo värt göy á höre...

Skrevet

Vi sliter med å bli gravid (prøvd i 2,5 år), og de siste nettene har jeg hatt så syke drømmer om akkurat det å bli gravid. Ene natta drømte jeg at jeg var på sykehuset og skulle føde, og at jeg fikk en gutt.

Dagen etter drømte jeg at jeg tok en graviditetstest, men søstern min som støtte, og den var positiv. Ååå..så overlykkelig jeg var.hehe

Men nå er søstra mi gravid, så kanskje det er hun som får en gutt da...

Det er ihvertfall ikke jeg, siden jeg fikk besøk av den forbanna tanta igjen i natt..Grr....

Skrevet

Jeg drømte at jeg var gravid i forrige uke, men vi får se om det stemmer da.. se forresten tråden min "til alle min medsøstre på BiM..."

Skrevet

hei!

jeg har faktisk hatt to drømmer der jeg har testet meg og vært gravid. I dag tidlig tok jeg en test og den var positiv!!!:) hehe litt morsomt!:)

Skrevet

Hehe, håper nesten ikke at jeg er det..sanndrømt, altså... Bruker å drømme at jeg er gravid og at jeg er svær som et telt og nesten ikke får puste pga det.... ;)

Skrevet

Jepp,jeg drømte om at jeg ble gravid og fikk helt hetta siden det var før første mens etter ma.

Drømte jo også om at jeg fikk en ma igjen og det stemte jo.

Men tanta kommer nok om 14 dager eller no uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...